Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KRUK a atins un grad de notorietate totala de 36% la sfarsitul anului 2014

Notorietatea totală și asistată a companiei KRUK s-a menținut la un nivel semnificativ de 36% în 2014, potrivit unui studiu de piață privind serviciile de colectare a creanțelor comerciale în România. Acest rezultat reflectă răspunsurile persoanelor intervievate la întrebarea “care este compania de colectare creanțe de care au auzit?”

Cercetarea de piață cantitativă (de tip Omnibus) a fost implementată de Centrul pentru Studierea Opiniei și a Pieței (CSOP). Principalele obiective ale studiului au fost determinarea gradului de notorietate spontană și asistată, cât și percepția imaginii KRUK pe piața de profil din România. Metoda folosită a fost cea a interviurilor directe (PAPI) la domiciliul respondenților, pe un eșantion reprezentativ la nivel național de 1.044 persoane.

Rezultatele înregistrate de KRUK în ceea ce privește gradul de notorietate sunt reflectarea activităților de informare și educare a persoanelor cu datorii și a publicului general în abordarea problemei datoriilor. Pe parcursul ultimilor patru ani, KRUK a implementat numeroase campanii de comunicare care au constat în prezentarea de spoturi comerciale și materiale educative, folosind un mix media al principalelor canale de comunicare: TV, radio, presa scrisă și campanii online. Compania a promovat în permanență o abordare de colectare amiabilă, prin încheierea de angajamente de plată în rate lunare pe care clientul să le poată plăti cu regularitate în fiecare lună. Această soluție oferită de KRUK clienților săi este una reciproc avantajoasă, care îi ajută să iasă din datorii.

Este important să subliniem că „din punct de vedere al cercetării avem mai mulți respondenți care declară că au fost contactați de KRUK, ceea ce ne îndreptățește să observăm menținerea notorietății companiei în top, cu o cotă relevantă”, spune Roxana Nicoară, Manager Cercetare TNS CSOP. Această constanță a rezultatelor reflectă poziția stabilă deținută de companie pe piața de profil.

În ceea ce privește notorietatea totală, KRUK își menține poziția, cu un rezultat de 36%. Anul trecut s-a evaluat pentru prima dată și notorietatea logo-ului companiei, care, de asemenea, a înregistrat o cotă ridicată de aprox. 32%. Aceste cifre ne permit să spunem că o treime din populație cunoaște compania KRUK, a auzit despre ea sau a fost contactată de aceasta. O privire comparativă asupra gradului de notorietate înregistrat de companie în ultimii ani, indică o creștere constantă: de la 9.2% în anul 2011, la 36% la sfârșitul anului 2014. În același timp, KRUK este singura companie de colectare a creanțelor din România care a înregistrat o astfel de creștere a gradului de notorietate în ultimii ani.

„Dacă evaluăm datele demografice pe care s-a structurat cercetarea, pot spune că acestea se suprapun datelor statistice operaționale la nivelul portofoliului KRUK România, și anume: cei mai mulți dintre respondenții care au menționat KRUK au vârste cuprinse între 30 și 50 de ani. Ei provin din mediul urban mediu și mare. Creșterea gradului de notorietate al companiei se datorează și activităților noastre de educație financiară și de prezentare a aspectelor legate de gestionarea creanțelor. Folosind atât canalele de comunicare TV, radio, internet, cât și articole advertoriale, prezentăm impactul datoriilor asupra clienților noștri și deschiderea KRUK către contactul cu aceștia, pentru a le putea oferi un plan personalizat de plată în rate”, a adăugat Tomasz Ignaczak, Directorul General al KRUK România.

În ceea ce privește respondenții cu acces la internet, menționăm faptul că 6% dintre ei au spus că au fost contactați de o companie de colectare a creanțelor, iar cei mai mulți dintre ei, 5% au spus că au fost contactați de KRUK.

Folosirea din ce în ce mai intensă a internetului ca mijloc de comunicare s-a reflectat și în rezultatele deosebite ale campaniei de comunicare la nivel național pe care KRUK a desfășurat-o în perioada septembrie – noiembrie 2014: aproximativ 870.000 de vizualizări complete ale spotului comercial pe YouTube și peste 100.000 de accesări ale bannerelor folosite in cadrul campaniei online.

Bucuresti, 03.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.