Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Koyos.ro si prima campanie de comunicare

Koyos.ro, unul dintre magazinele online cu cea mai rapidă ascensiune în peisajul virtual românesc, alături de McCann PR/Snapshot, MRM Partners și Universal McCann, a început în luna noiembrie o serie de inițiative online care au marcat lansarea magazinului. Campania de comunicare continuă și în luna decembrie cu o serie de provocări și promoții.

Aceste inițiativele au ca scop formarea unei comunități de fani și popularizarea noului magazin online. Pentru realizarea acestora, Koyos.ro și partenerii săi au dezvoltat o strategie de comunicare axată pe mediul online.

Dana Iorga, Chief Operating Officer, KOYOS.ro: ‘’Suntem la început de drum și ne dorim să devenim unul dintre jucătorii importanți de pe piață. Campania desfășurată până acum, alături de agențiile din grupul McCann Erickson, este un pas important într-un peisaj local extrem de competitiv în care consumatorii sunt din ce în ce mai exigenți. Bineînteles, acesta este doar începutul, vor urma multe alte proiecte care sperăm să se bucure de același succes.‘’

Printre inițiativele implementate se numără un concurs în mai multe etape pe Facebook, pe bloguri, partneriate cu bloggeri, cât și campanie de bannere pe site-uri, bloguri sau Facebook. Pagina de fani Facebook a Koyos.ro se bucură astfel de o popularitate fără precedent în peisajul social-media autohton, reușind ca într-un interval de timp foarte scurt să reunească aproape 13.000 de fani. Totodată, conform socialbakers.com, contul de Facebook al Koyos.ro este in primele 5 in topul conturilor de brand din Romania.

Koyos.ro oferă un portofoliu de produse mereu diversificat și actualizat în funcție de lansările internaționale și de cererea pieței. Utilizatorii pot miza pe disponibilitatea unui stoc variat, având certitudinea unor livrări rapide și sigure, consultanță în ceea ce privește alegerea produsului și plata online. Aceste avantaje, împreună cu implicarea extrem de activă în peisajul online și în special in cadrul social media, stabilesc premisele unei evoluții ascendente în peisajul magazinelor virtuale specializate în segmentul IT&C.

Bucuresti, 14.12.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.