Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Komoder, liderul pieței de fotolii cu masaj, anunță vânzări de peste 24 milioane de lei în 2020 și continuă extinderea la nivel internațional în 2021

fotolii Komoder

Komoder, liderul pieței de fotolii de masaj din România, prezintă bilanțul pentru anul precedent. În 2020, compania s-a extins pe piața internațională cu încă trei showroom-uri, iar pentru 2021 alocă un buget de 170.000 euro pentru inaugurarea de noi puncte de lucru.

Komoder anunță, pentru 2020, atingerea unei cifre de afaceri de peste 24 de milioane de lei și extinderea în trei țări importante din Europa: Ungaria (Budapesta), Italia (Milano) și Spania (Madrid). Pentru 2021, compania estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 50% și are planuri pentru continuarea extinderii pe plan internațional în Franța, Elveția și Marea Britanie unde urmează să deschidă câte un showroom.

În anul precedent, cele mai solicitate produse de către clienți au fost cele din gama medie, care au un cost de aproximativ 2.200 euro. Totodată, compania și-a consolidat portofoliul de produse cu modele în intervalul de preț 1.400-3.000 de euro pentru a răspunde mai bine cerințelor clienților. Au fost astfel adăugate fotolii cu sisteme de scanare, comenzi vocale, reglarea intensității masajului pe toate cele trei dimensiuni (3D), reflexoterapie sau drenaj limfatic.

fotolii Komoder

Cele mai căutate opțiuni de către clienți au fost cele legate de tipul mecanismului de masaj, de numărul programelor predefinite și a sistemelor de încălzire. În întâmpinarea nevoilor utilizatorilor Komoder a pregătit și lansat deja o serie de produse cu funcționalități noi, cum ar fi încărcare wireless sau Joystick 3D pentru reglarea intensității de masaj.

„Suntem optimiști că în acest an vom reuși să ne păstrăm ritmul de creștere înregistrat în 2020, dar suntem conștienți că noul an va aduce foarte multe necunoscute. Pe parcursul ultimului an, clienții noștri au manifestat interes cu precădere spre fotoliile de masaj de tip 4D dotate cu sisteme de scanare automată, sisteme de încălzire sau comenzi vocale. Totodată, cel mai bine vândut produs al nostru este fotoliul de masaj Focus II care oferă cele mai numeroase funcții în raport cu bugetul de achiziție. Chiar dacă lansarea a fost în toamnă, interesul a fost fantastic. Am investit foarte mult timp în ceea ce privește designul, culorile, funcțiile și dimensiunile și ne bucurăm că a fost un produs atât de bine primit pe piață și s-a dovedit a fi un model extrem de fiabil”, a declarat Adrian Rus, fondator Komoder.

Adrian Rus
Adrian Rus

Pentru 2021, Komoder a alocat un buget de 170.000 euro pentru inaugurarea de noi showroom-uri și estimează că până la mijlocul acestui an va fi totul funcțional. Totodată, compania vizează ca prin fiecare extindere a gamei pe care o face să integreze noile tehnologii în fotoliile de masaj și să vină în întâmpinarea clienților cu acele funcționalități care îmbunătățesc calitatea vieții.

Komoder estimează, totodată, o creștere a livrărilor pentru unitățile din gama medie, cu un preț între 1.500 și 3.000 de euro. Această gamă va fi actualizată cu noi modele, mai încăpătoare și cu funcții sporite de conectivitate, adaptate consumatorului european.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.