Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Knauf Insulation – e timpul sa economisim energie

2011 a reprezentat un an de consolidare pentru compania Knauf Insulation divizie a grupului german Knauf: peste 18 luni de îmbunătăţire a modului de abordare a operaţiunilor sustenabile, a angajamentelor şi procesare a informaţiilor. Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2012 prezintă măsurile companiei la nivel global privind grija faţă de mediul înconjurător, precum şi planurile şi obiectivele pentru anul 2013.

Knauf Insulation, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa materialelor izolante, îşi propune să protejeze şi să conserve mediul înconjurător prin produse obţinute în mare parte din materiale reciclabile. Compania utilizează tehnologii avansate care confera calitatea superioară a produselor fabricate şi a ambalării acestora, asigurând în acelaşi timp o reducere substanţială a emisiilor de CO2. Modul de ambalare dezvoltat de Knauf Insulation permite reducerea perioadei de încărcare/descărcare, micşorarea suprafeţei necesare pentru transportarea şi depozitarea produselor, precum şi reducerea consumului de combustibil necesar livrării produselor către clienţi.

Knauf Insulation îşi asumă cu seriozitate rolul de a schimba mediul construit, promovând eficienţa energetică a clădirilor, în primul rând prin îmbunătăţirea propriilor clădiri. În ultimele 12 luni, Knauf Insulation a îmbunătăţit criteriile de performanţă pentru achiziţionarea şi închirierea de noi clădiri. De asemenea, compania a finalizat un audit pentru clădirile proprii astfel încât, în etapele următoare, să poată atinge obiectivele de îmbunătăţire a consumului de energie.

Obiectivele Knauf Insulation pe termen lung includ:
· Recunoaşterea ca principal apărător al unui mediu sustenabil, cu consum redus de energie;
· Un stoc propriu de cladiri zero carbon (deţinut şi utilizat);
· Un portofoliu de produse recunoscute drept cele mai sustenabile din clasa lor;
· Producţie zero carbon;
· Impact negativ zero în utilizarea resurselor;
· Pierderi zero (deşeuri şi ape reziduale);
· Deţinerea celei mai puternice şi sustenabile strategii de personal din domeniu – Triple – E (Energise, Enable & Engage);
· Zero pagube (accidente de muncă).

În mod concret, Knauf Insulation îşi propune ca până în anul 2020 să realizeze:
· 5% mai puţine emisii medii de CO₂ în cadrul parcului auto
· 50% mai puţine accidente de muncă
· 20% mai puţine emisii de CO₂
· 50% mai puţine ape reziduale în clădirile de birouri şi în procesul de fabricaţie

“Reprezentând unul dintre cele mai respectate nume la nivel mondial în domeniul izolării, cea mai sustenabilă acţiune pe care o putem întreprinde ca şi companie este aceea de a ne asigura că toate clădirile, noi şi vechi, beneficiază de izolare corespunzătoare.

De asemenea, suntem conştienţi de responsabilitatea noastră de a economisi energie, în mod concret. Prin urmare, acceptăm provocarea de a ne asigura că este atinsă performanţa termică reală a clădirilor. Dar, pentru a reprezenta o voce credibilă a schimbării, avem totodată responsabilitatea de a ne asigura că toate clădirile companiei noastre sunt în ordine. Acest sumar al Raportului de Sustenabilitate schiţează doar câteva dintre acţiunile pe care le întreprindem pentru a ne atinge obiectivele.” (Tony Robson, CEO, Knauf Insulation, Raportul de Sustenabilitate Knauf Insulation 2012).

Bucuresti, 12.04.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.