Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

King.com devine King si primeste o noua identitate vizuala

Studioul King.com din Bucureşti urmează direcţia globală şi îşi schimbă numele în King

Cu ocazia aniversării a 10 ani de existenţă, King.com devine King şi primeşte o nouă identitate vizuală, ca urmare a unui proces de rebranding. Odată cu acestă schimbare, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de jocuri sociale din lume vine şi cu o nouă perspectivă asupra viitorului, dar şi cu două noi titluri ale celebrei francize „Saga”: Papa Pear Saga şi Farm Heroes Saga. În prezent, King înregistrează un total de peste 108 milioane de utilizatori lunar, dintre care 49 de milioane vin de pe platforme mobile.

„Ne-am distrat foarte mult în toţi aceşti 10 ani în care am reuşit să dezvoltăm jocuri de succes care să adune în jurul lor o comunitate de fani atât de mare. Creşterea audienţei noastre pe platformele mobile, Facebook şi cross-platform este o dovadă a recunoaşterii atenţiei şi măiestriei pe care le investim în jocurile pe care le dezvoltăm,” declară Riccardo Zacconi, co-fondator şi CEO al King. “Suntem bucuroşi să putem anunţa două noi titluri Saga pentru Facebook, Papa Pear Saga şi Farm Heroes Saga, care vin cu 2 noi concepte de joc pe care utilizatorii le vor aprecia cu siguranţă.”

King a deschis studioul din Bucureşti în 2011, cu doar trei oameni, datorită potentialului enorm pe care l-au văzut în programatorii români, iar în prezent echipa a ajuns la 30 de oameni. „În cazul jocurilor de tip casual dificultatea constă în a mulţumi diferite tipologii de oameni, nu doar o nişă restrânsă, iar românii au foarte multă experienţă în dezvoltarea jocurilor pentru mobile şi Facebook. Pentru noi este un motiv de mândrie să ştim că un joc de succes internaţional este rezultatul muncii noastre,” declară Mihai Sfrijan, head of studio King Bucureşti. În prezent, King înregistrează în România aproximativ 400.000 de utilizatori, ceea ce arată o deschidere către aceste tipuri de jocuri şi din partea românilor, majoritatea fiind femei cu vârsta peste 30 de ani. „Evoluţia de la King.com la King înseamnă mai multe titluri lansate în portofoliu şi experienţe de joc din ce în ce mai variate pentru toţi utilizatorii, iar pentru studioul din Bucureşti în mod particular, extinderea echipei până la 60-70 de membrii,” adaugă Mihai Sfrijan.

În afară de noile titluri la care lucrează, King continuă să dezvolte şi vechile titluri din portofoliu care au ajuns deja pe primele locuri ale clasamentelor internaţionale: Candy Crush Saga, Bubble Witch Saga şi Pet Rescue Saga. În prezent, Candy Crush este cea mai populară aplicaţie de pe Facebook din lume, iar celelalte două jocuri, Bubble Witch Saga şi Pet Rescue Saga, sunt în permanenţă în top 10 cele mai populare jocuri de pe Facebook. O mare parte din succesul acestor jocuri se datorează şi echipei de programatori care lucrează în studioul King din Bucureşti. Jocul Bubble Witch Saga este dezvoltat şi testat integral de programatorii români, iar dificultatea jocului Candy Crush Saga este pusă la încercare de testerii români înainte de a se lansa noi nivele. Provocarea cea mai mare constă în a oferi utilizatorilor jocuri autentice, încercate şi o experienţă de joc impecabilă la trecerea de pe platforma Facebook pe mobile, astfel încât aceştia să se poată juca fără întrerupere pe ambele platforme. Candy Crush Saga şi Bubble Witch Saga sunt primele şi singurele jocuri sincronizate în totalitate între dispozitive mobile şi tablete.

Despre King

King este unul dintre cei mai mari jucători în segmentul de mobile şi Facebook gaming, având birouri în Stockholm, Malmo, Barcelona, Londra. Începând cu sfârşitul lui 2011, King activează în România prin studioul din Bucureşti, unde sunt dezvoltate şi testate printre cele mai populare jocuri din lume pe acest segment, Bubble Witch Saga, Candy Crush Saga şi Pet Rescue Saga. Compania a avut o evoluţie rapidă, ajugând în 2 ani la 80 de milioane de utilizatori unici pe lună. Evoluţia rapidă s-a datorat şi conceptului unic de joc, Candy Crush Saga şi Bubble Witch Saga fiind primele şi singurele jocuri sincronizate în totalitate între dispozitive mobile şi tablete.

Bucuresti, 28.03.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.