Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kinecto si LG Electronics au incheiat campania „Viata in 3D”

Începând cu 15 mai, LG Electronics şi Kinecto i-au invitat pe Cristian Manafu, Victor Kapra, Dan Dragomir şi Costin Cocioabă pe platoul de filmare, pentru a ne arăta cum văd ei „Viaţa în 3D” cu noile televizoare LG Cinema 3D. Costin Cocioabă a fost desemnat câştigătorul campaniei, spotul său strângând cele mai multe voturi şi vizualizări.

Cei patru bloggeri pasionaţi de tehnologie s-au aşezat pe rând în faţa camerei şi au demonstrat avantajele noilor televizoare „LG Cinema 3D”, în timp ce, în paralel, Vlad Craioveanu se lupta din greu cu problemele televizoarelor cu tehnologie 3D convenţională.

Au rezultat patru spoturi foarte haioase, disponibile pe cinemalg.ro, iar cei patru bloggeri s-au mobilizat, pentru a strânge cât mai multe voturi pentru filmuleţul propriu. După patru săptămâni, spotul lui Costin Cocioabă a fost ales ”Cel mai popular film”, câştigând într-o competiţie strânsă în care fiecare facebook update şi re-tweet au făcut diferenţa. Spotul câştigător poate fi văzut în continuare aici: //www.cinemalg.ro/cocioaba.html.

Câştigători au fost şi cei care au votat, patru dintre ei fiind premiaţi prin tragere la sorţi şi anunţaţi pe cinemalg.ro.

„Spiritul de competiţie al celor patru bloggeri care s-au implicat în «Viaţa în 3D» a contribuit foarte mult la succesul campaniei. Fiecare blogger şi-a promovat propriul spot pe toate platformele de social media unde este activ. În paralel cu site-ul dezvoltat, campania a beneficiat de promovare prin Facebook TextAds şi bannere video în Google AdWords”, a declarat Mihai Dumitru, Senior Strategic Planner @ Kinecto.

Peste 10.000 de vizualizări ale spoturilor au fost înregistrate în campanie și aproape 1500 de voturi, cu un reach estimat la 140.000 utilizatori.

„Suntem siguri că tehnologia Cinema 3D reprezintă cea mai bună alegere pentru cei care doresc să trăiască experienţa 3D din sala de cinematograf, acasă cu prietenii. Echipa de la Kinecto ne-a demonstrat încă o dată că poate genera soluţii integrate de comunicare, prin care beneficiile produselor noastre sunt scoase în evidenţă printr-o experienţă interactivă şi amuzantă”, a declarat Ioana Cristescu, Marketing Manager LG Electronics România.

Din partea Kinecto au participat la proiect: Andreea Toma – Account Manager, Mihai Dumitru – Senior Strategic Planner, Radu Ionescu – Creative Director, Marius Vlad – Art Director, Alexei Mărăşteanu – Web Developer, Ionuţ Dorobanţu – Web Developer.

Echipa LG a fost compusă din Ioana Cristescu – Senior Marketing Manager, Daniela Preduţ – PR & Online Manager, Raluca Florea – Marketing Coordinator.

Bucuresti, 06.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.