Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kinecto intra in grupul TEMPO

Cu experienţa a peste 7 ani in servicii de comunicare interactivă, Kinecto va beneficia de resursele de know how create in cadrul companiilor din grupului TEMPO, propunându-şi să redefinească lumea digitală.

TEMPO Creative Group anunţă intrarea companiei Kinecto în cadrul agenţiilor sale specializate printr-un parteneriat care marchează o premieră pe piaţa de comunicare din România – o agenţie independentă de comunicare digitală se alătură unei grup independent de companii specializate de comunicare pentru a maximiza împreună valoarea adăugată oferită clienţilor. Kinecto îşi propune să ofere servicii specializate de „digital interaction” clienţilor tuturor agenţiilor din cadrul Tempo Creative Group şi să adreseze nevoia de dezvoltare a pieţei de specialitate prin soluţii inovative. Compania este deţinută de Radu Ionescu în proporţie de 50% şi Dragoş Grigoriu în proporţie de 50% şi estimează anul acesta venituri provenite din consultanţa în comunicare digitală de 1 milion de euro.

„Interesul Tempo pentru new media este aproape la fel de vechi ca vârsta agenţiei. În 1999 Tempo participa cu succes la Golden Drum în categoria „self promo” cu o prezentare interactivă a agenţiei, într-o vreme în care cuvântul „interactive” în sine se bucura de foarte puţină notorietate în Romania. Interesul nostru pentru această specialitate a fost unul constant, însă s-a materializat abia acum printr-un parteneriat cu un antreprenor creativ şi o companie care are un portofoliu impresionant de proiecte. Kinecto este compania care răspunde acestor criterii iar Radu Ionescu este antreprenorul alături de care TEMPO Creative Group îşi propune să redefinească lumea digitală şi să ofere valoare consumatorului care explorează această lume”, a declarat Dragoş Grigoriu, Preşedinte TEMPO Creative Group.   

„Kinecto este una din cele mai experiementate agenţii de comunicare interactivă din România, cu sute de campanii şi proiecte construite local sau chiar internaţional, cum este cazul comunităţii  aigrijadetine.ro creată pentru Garnier. De altfel, experienţa locală şi mai ales internaţională mi-a arătat că viitorul stă în campaniile integrate, în care digitalul are un loc foarte important şi nu poate fi tratat 100% separat de restul comunicării. Ca antreprenor, am fost întotdeauna deschis la oportunităţi aşa că am hotărât intrarea în parteneriat cu grupul TEMPO, alaturi de care suntem pregătiţi să învăţăm şi să implementăm proiecte mai provocatoare pentru noi, clienţi şi industrie, care să redefinească noţiunea de interactive", a declarat Radu Ionescu, managing partner Kinecto.

Bucuresti, 29.10.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.