Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Kinecto – cea mai premiata agentie la Roblogfest 2011

Kinecto este cea mai premiată agenţie de comunicare digitală în cadrul Roblogfest 2011. Agenţia a obţinut premii la mai multe categorii, inclusiv premiul pentru „Best use of social media într-un mix de comunicare” cu proiectul „Muzica ta pe TV”, realizat pentru Tuborg.

La finalul săptămânii trecute, echipa Kinecto a urcat pe scena Roblogfest 2011 de unde au ridicat premiile obţinute pentru cele mai bune proiecte realizate de agenţie, la mai multe categorii din secţiunea jurizată „Comunicare şi Social Media” a competiţiei, dintre care şi premiul pentru „Cea mai bună campanie pe social media” – Facebook în 2015 realizat pentru Groupama.

Categoria “Best use of social media într-un mix de comunicare” a fost dominată categoric de Kinecto, proiectele echipei ocupând toate poziţiile din Top 3:
1.    Tuborg Sound – Muzica ta pe TV
2.    BCR – Ştii banking şi castigi
3.    Groupama – Facebook în 2015

Premiul pentru „Cea mai bună pagină de Facebook” a fost adjudecat de fanpage-ul proiectului Tuborg Sound.

De asemenea, la categoriile “Cel mai bun cont de Twitter pentru o companie/brand” şi “Blog de companie” au fost premiate două proiecte ale clienţilor Kinecto – “LG News Twitter”, respectiv “Avon Space”.

„Să reprezinţi un brand puternic precum Tuborg în social media nu este deloc un lucru uşor şi am văzut cu toţii în ultima vreme că greşeli pot apărea şi la case mai mari. Tuborg Sound a fost unul dintre cele mai complexe proiecte la care am lucrat şi ne bucură foarte mult recunoaşterea venită din partea reprezentanţilor de top ai blogosferei şi a cunoscătorilor de social media”, a declarat Elis Iaia, Digital Planner Kinecto.

„Premiile obţinute ne bucură foarte mult, mai ales când acestea vin în cadrul unei competiţii ce aduce în prim plan excelenţa în blogging şi social media. Mai mult, premiile sunt încă o confirmare a faptului că, în continuare, comunicarea online oferă consumatorilor o experienţă interactivă şi imersivă prin care reuşesc să intre în dialog cu brandurile preferate. Mulţumim în primul rând clienţilor noştri, care au avut încredere în soluţiile creative propuse de Kinecto.”, a transmis Radu Ionescu, Creative Director Kinecto.

Bucuresti, 29.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *