Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kinecto a castigat patru premii la Internetics 2011

Kinecto, agenţia de comunicare digitală din cadrul Tempo Creative Group, a câştigat patru premii la Internetics 2011, cu două campanii: Tuborg Party Manager şi “Tu cum vezi lumea în 2015?”. Tuborg Party Manager a fost campania interactivă desemnată câştigătoare a secţiunii FMCG – Băutură şi, de asemenea, a fost premiată la secţiunea FMCG – Băutură.

“Tu cum vezi lumea în 2015?”, campania interactivă de promovare pentru Groupama a câştigat la secţiunea “Servicii financiare şi real estate”, dar a fost premiată cu bronz şi la categoria “Webvertiserul anului”.

Radu Ionescu, Creative Director Kinecto a declarat: ”Ne bucurăm că dovedim constanţă în creativitate şi eficienţă – deja Tuborg este premiată la a doua ediţie consecutivă a Internetics. Suntem mândri că am demonstrat eficienţă prin creativitate într-un domeniu considerat puţin mai ‘sec’ şi că am luat două premii pentru campania Groupama “Tu cum vezi lumea în 2015 – care a ‘teleportat’ 1 din 6 romani de pe Facebook. Mulţumim clienţilor pentru sprijin şi încredere în ideile noastre”.

Tuborg Party Manager a transformat pentru o perioadă limitată de timp website-ul tuborg.ro într-o platformă de recrutare a unui ambadasador de brand, din rândul publicului tânăr, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 24 de ani. Recrutarea a luat forma unei competiţii interactive, în cadrul căreia candidaţii aveau de trecut cu success cinci probe, cu ajutorul reţelelor sociale. De altfel, social media a jucat un rol foarte important în promovarea campaniei: voturile se făceau prin like-uri, una dintre probe a fost crearea şi popularizarea unui eveniment pe Facebook, iar campania a beneficiat de o aplicaţie de Facebook dedicată – Tuborg Party Animal. În plus, întreaga campanie a fost însoţită de opţiunea de sharing pe principalele reţele sociale.

Rezultatele campaniei au fost unele impresionante: 300.000 de internauţi au vizitat site-ul campaniei, dintre care 170.000 au participat la testele de recrutare, iar 50.000 au interacţionat cu widget-urile de Facebook şi au împărtăşit mesajele campaniei prin like, recommend, attend event sau share. Numărul total de internauţi la care au ajuns mesajele campaniei este de 5 milioane.

“Tu cum vezi lumea în 2015”, campania Groupama a pornit de la provocarea adresată agenţiei în 2010, de a plănui o campanie de awareness pentru noul produs al companiei – asigurare de viaţă cu o componentă investiţională pe 5 ani. Echipa Kinecto a dramatizat ideea de investiţie pe 5 ani pentru a creşte implicarea emoţională a publicului ţintă şi a dezvoltat o platformă care ilustra Internetul, aşa cum va arăta el peste 5 ani, în 2015.

Componenta principală a campaniei, aplicaţia “Facebook în 2015”, prezenta un profil futurist, unde statusurile utilizatorilor erau transpuse în 2015. Spre exemplu, unele dintre statusuri enunţau: “Particip la evenimentul de reciclare ipad-uri” sau “M-am întregistrat la workshopul de teleportare”.

Campania a devenit virală din primele zile, cu aproape 200.000 de accesari ale aplicaţiei de Facebook în primele 48 de ore de la lansare. 300.000 de oameni au accesat aplicaţia în 3 săptămâni, la acel moment, 1 din 6 utilizatori de Facebook se teleportase pe Facebook.

Website-ul campaniei, www.in2015.ro a avut peste 200.000 de utilizatori unici, iar numărul total de internauţi români la care a ajuns mesajul campaniei este de 2,65 milioane.

Bucuresti, 30.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.