Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Kinder Chocolate i-a invitat pe copii sa-si declare dragostea pentru mamicile de toata lauda

Un proiect semnat GolinHarris, Lowe&Partners şi HyperActive

Pornind de la un concept original GolinHarris, campania „Mother’s Day” realizată pentru Kinder Chocolate este construită în jurul platformei Mamicadetoatalauda.ro, comunitatea online a “mămicilor de toată lauda”. Prin intermediul campaniei, copiii au fost încurajaţi să-şi declare, prin gesturi simple şi dulci, dragostea pentru mamele lor.

Platforma educaţională şi de interacţiune pentru mămici Mamicadetoatalauda.ro a fost creată de GolinHarris şi dezvoltată de HyperActive anul trecut pentru Kinder Chocolate, fiind singura platformă de acest gen care le oferă mămicilor şi copiii lor idei despre cum să-şi petreacă timpul liber împreună. Pornind de la valorile Kinder Chocolate, platforma are în centru bucuria şi energia care condimentează viaţa micuţilor şi a părinţilor lor.

Campania „Mother’s Day” s-a derulat în perioada 5-11 martie şi a avut ca piloni principali de comunicare canalul You Tube şi pagina de Facebook a platformei.

“Conceptul campaniei a plecat de la insightul ca toţi prichindeii îşi iubesc mamele şi şi-ar dori să le mulţumească pentru tot ce fac pentru ei în fiecare zi, însă sunt prea mici şi nu au prea multe opţiuni. De aceea ne-am gândit să le oferim şansa de a-şi exprima dragostea live şi de a-şi răsfăţa mama ajutând-o să căştige marele premiu”, spune Alina Popa, Manager, Consumer Division GolinHarris Bucureşti.

Creaţia şi managementul de proiect au fost realizate de Lowe&Partners, care i-a adunat pe pitici în Cabina Mămică de Toată Lauda amplasată în Băneasa Shopping City. Cei mici au fost încurajaţi să dedice mămicilor lor poezii, cântece şi chiar creaţii proprii. Dovezile de dragoste au fost postate live pe canalul de YouTube al platformei, creat de HyperActive special pentru acest eveniment: //www.youtube.com/user/MamicadeToataLauda?feature=mhee şi pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/MamicaDeToataLauda. Pentru declaraţia lor sinceră de dragoste, piticii au fost răsplătiţi cu ciocolată Kinder Chocolate, iar mamele lor pot câştiga un makeover şi o apariţie în revista The One. Andreea Macri – Fashion Director al revistei The One va desemna câştigătoarea prin tragere la sorţi.

“Încercăm să le oferim în permanenţă experienţe noi mămicilor şi copiilor lor. Şi de această dată am căutat modalităţi inedite şi proaspete de a comunica cu ei, de a-i implica activ şi de a le oferi tipul de interacţiune cu care i-am obişnuit. Copiii au fost foarte deschişi demersului nostru şi ne bucurăm că am reuşit împreună cu ei să le surprindem din nou pe mămicile de toată lauda”, spune Camelia Dâu – Senior Brand Manager Ferrero România.

Echipa implicată în realizarea campaniei este formată din Camelia Dâu – Senior Brand Manager – din partea Ferrero România; Alina Popa – Manager, Consumer Division din partea GolinHarris; Ana-Maria Smultea – Senior Account Manager şi Ioana Vulcan –Account Executive din partea Lowe&Partners; Alexandra Trofin – Account Manager din partea HyperActive.

Bucuresti, 15.03.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *