Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kinder Bueno tenteaza femeile cu o campanie creata de THE SECRET SERVICE

THE SECRET SERVICE este autoarea promotiei cu cele 100 de posete-bijuterii pentru Kinder Bueno.

Campania amplifica puterea tentatiei, definitorie pentru discursul emotional al produsului. Conform strategiei dezvoltata de agentie pentru promotiile brandului Kinder Bueno, o tentatie nu vine niciodata singura. Declaratia este coerenta plecand de la produs, care este ambalat sub forma a doua tentatii, continuand cu sloganul, comunicarea si apoi cu premiile – cele 100 de posete de lux, in cazul de fata.

Femei, ciocolata, posete… Niciun cleste din lume nu poate frange acest lant al slabiciunilor. Insightul, atat de evident si de feminin, de la care a pornit totul este perfect surprins intr-una dintre scenele filmului la care femeile privesc cu suspine:

Sa ai o poseta ca in filme e una, dar sa ai acces la mai multe si toate scumpe si spectaculoase, pe care sa le asortezi cum vrei tu, e de vis.Kinder Bueno se ocupa cu acest vis pe care il transforma in realitate pentru 100 de femei. Agentia THE SECRET SERVICE i-a dat un twist clasicului "trimite codul unic prin SMS si poti castiga", iar mecanica se comporta acum asemenea unui club exclusivist al posesoarelor celor 100 de posete de lux. Intrarile in promotie se fac prin SMS la 1718 sau pe www.100dePosete.ro.

Castigatoarele sunt desemnate prin trageri la sorti si ajung apoi sa-si roteasca saptamanal posetele intre ele. Asa se face ca fiecare castigatoare poate afisa pana la 12 posete diferite. La final, ultima poseta primita ii ramane in posesie definitiv. Iata o promotie care se manifesta si continua sa starneasca buzz si dupa incheierea ei, premiile continuand sa se circule o buna bucata de vreme.Desigur, regulamentul permite oricand iesirea din acesta schimb, prin pastrarea posetei preferate. Reactia femeilor care cumpara Kinder Bueno cu baxul, conform feedbackurilor venite din hypermarketuri, confirma ca promotia e pe gustul lor. O alta dovada este numarul castigatoarelor de pana acum care au ales sa intre in jocul schimbului saptamanal de posete.

Mecanica e indrazneata, premiile sunt cum nu s-au mai vazut pana acum in Romania, atunci si executiile creative sunt pe masura.Ambalajul de promotie este primul element inovator al mixului de comunicare. Acestuia i-a fost atasata o toarta din carton care ii confera produsului o alura de poseta. Un teaser perfect pentru cele 100 de posete.Spotul TV e un vis de femeie cu un carusel al tenatiilor facut din ciocolata, plin cu posete alese pe spranceana. In strada si in bus sheltere, femei seducatoare si sigure pe ele, cat panourile publicitare de mari, afiseaza pe rand mai multe posete, asa cum li se intampla castigatoarelor promotiei. Pe langa diferite prezente de tip mix and match in presa glossy, revistei Cosmopolitan i-a fost schimbata forma intr-una sugestiva, de poseta cu toarte.In tot felul de cladiri de birouri sunt amplasate rafturi elegante in care sunt expuse, sub forma de leafleti stanta, posetele oferite ca premii. Succesul acestora face ca alimentarea cu noi materiale publicitare sa se intample chiar si de cateva ori pe zi.

La Baneasa Shopping City, vizitatoarele sunt intampinate la intrare de doua tipe, aproape cat mallul de inalte, care isi schimba posetele de firma intre ele printr-un sistem special de scripeti electrici explicand mecanica promotiei. Diverse alte aparitii in emsiuni TV, bloguri de fashion, campanie online, pagina de facebook Kinder Bueno Romania, intalniri cu usile inchise intre consumatoare si pretioasele posete  sunt alte elemente importante din mixul de comunicare gandit de THE SECRET SERVICE. Marcile celebre care alcatuiesc portofoliul de premii sunt: Christian Dior, Gucci, Prada, Yves Saint Laurent, Christian Louboutin, Burberry, Alexander Wang, Balenciaga, Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Fendi, Givenchy, Marni, Jimmy Choo. Campania este castigatoarea pitchului regional organizat de FERRERO Romania la inceputul anului si consfinteste parteneriatul incheiat cu agentia de comunicare THE SECRET SERVICE pentru servicii de strategie si creatie pe brandurile de sub umbrela Kinder.Au vazut potentialul campaniei si au incurajat exprimarea agentiei, oameni indrazneti, cum putini sunt pe la client: Camelia Dau – group brand manager Kinder si Adriana Novac – brand manager Kinder Bueno.

THE SECRET SERVICE a pus femeile pe jar cu Adina Sorescu-director de strategie, Mihai Ene-director de creatie si copywriter, Radu Pop si Dragos Gheorghiu – art directori, Alina Cranga-account manager, Razvan Firea-fashion buyer.Campania a fost implementata cu Mediapost Hit Mail, Studioset, Red Carpet Studio, Rodax, Zenith, Hyperactive.

Printre clientii care au angajat THE SECRET SERVICE pentru campanii cu exprimare surprinzatoare si inovativa, unele premiate sau finaliste la festivaluri internationale de publicitate, se regasesc: Nescafe Alegria (Nestle), Aviva Asigurari de Viata, Hertz, Pneurom, Bestprint, Rigips, AMC Pharma, Knauf, Sera Romania, Tire Master, Elephanto.ro, Reimens Group, Ecotic, Ultra PRO Computers, Stock Center, ECO Rent a car (Autotehnica), Galaxsea Travel, WATT Unit.

Bucuresti, 18.10.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.