free download 78 travel guides written by experts

Kinder Bueno, Lowe si HyperActive au invitat consumatorele sa intre in jocul oglinzii magice

Lowe&Partners şi HyperActive au dezvoltat integrat campania de activare „Lasa-te în voia tentaţiei şi intră în jocul oglinzii magice” pentru Kinder Bueno

Derulată pe parcursul a patru săptămâni, campania a continuat poziţionarea Kinder Bueno şi mesajul central al celui mai recent spot: “Lasa-te în voia tentaţiei.” Pornind de la un brief de promoţie, echipa Lowe&Partners a construit un mecanism de activare targetat într-o locaţie neconvenţională pentru o astfel de campanie: holul Cinema City Cotroceni.

“Galeriile şi rafturile sunt sufocate de promoţii şi activări. Strategia noastră a fost să ieşim din sfera clasică şi să găsim o nouă abordare într-un spaţiu relevant pentru consumatorii Kinder Bueno: femei tinere, educate şi independente. Conceptul campaniei a gravitat în jurul ideii de seducţie şi ce element putea fi mai potrivit decât: oglinda”, spune Ana Smultea, Senior Account Manager Lowe&Partners.

Mecanismul a constat în amplasarea în holul cinematografului a unei cabine care avea pe unul dintre pereţi o oglindă, aparent obişnuită, în spatele căreia „se ascundeau” un desenator şi un improvizator. Acesta din urmă aborda printr-un dialog plin de complimente persoanele de sex feminin care treceau prin faţa oglinzii. În tot acest timp, în interiorul cabinei desenatorul schiţa portretul femeii abordate. Pe parcursul a patru weekenduri de activare, peste 760 de femei au intrat în jocul oglinzii magice, au primit complimente şi au fost răsplătite pe loc cu un portret.

“Este pentru prima dată când schimbăm modalitatea şi locul comunicarii Kinder Bueno, odată cu noua campanie de imagine. A prins însă noutatea ideii şi am fost încântaţi să vedem discuţii pozitive despre campanie pe Facebook”, spune Adriana Novac, Brand Manager Ferreo.

„Proiectul neconvenţional Kinder Bueno a fost unul dintre cele mai interesante pe care le-am desfăşurat. Conceptul creativ a avut o contribuţie importantă în succesul acestei acţiuni în cinematograful Cinema City Cotroceni, în sensul că a fost un proiect special gândit pentru cinema. Prin aceasta activare Ferrero a reuşit să se adreseze exact targetului vizat”, a declarat Raluca Demetriade, Director de Vânzări al New Age Media România, regia de media a reţelei Cinema City.

Conceptul campaniei offline a fost replicat în online printr-o aplicaţie interactivă dezvoltată de HyperActive sub forma unei oglinzi fermecate, integrată în pagina de brand Kinder Bueno de pe Facebook. Printr-un request, oglinda virtuală le tenta pe femei să o consulte pentru a afla cât sunt de seducătoare şi să-şi facă o poză cu webcam-ul. Fiecare poză atrăgea complimente din partea oglinzii şi le oferea posibilitatea tinerelor să împărtăşească pozele cu prietenii. Pe perioada campaniei, peste 200 de oglinzi au fost create în aplicaţie, în timp ce pagina de Facebook a atras 14.400 de like-uri şi circa 518.000 de post view-uri.

Campania Kinder Bueno continuă prin spotul TV adaptat de Lowe&Partners.

Mai multe detalii despre echipa implicată în dezvoltarea proiectului găsiţi aici: //www.hyperactive.ro/en/media-room/press-releases.

Bucuresti, 10.11.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *