Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KFC și Pizza Hut demarează cea de-a noua ediție a programului „Vreau în clasa a noua”, în parteneriat cu World Vision

Pentru al nouălea an consecutiv, KFC și Pizza Hut lansează programul de strângere de fonduri „Vreau în clasa a noua”, în parteneriat cu World Vision. Campania de anul acesta se desfășoară în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară, între 1 și 31 octombrie. Oricine are posibilitatea de a dona bani pentru copiii înscriși în programul World Vision, în urnele special amenajate în restaurante, fără a fi condiționat de achiziționarea de produse. Cele două companii susțin programul World Vision atât prin strângerea de fonduri în restaurantele proprii, cât și în calitate de sponsor.

În 2015, KFC și Pizza Hut România au donat suma record de 80.000 de euro către organizația World Vision România, în urma campaniei de strângere de fonduri „Vreau în clasa a noua” desfășurate în luna octombrie.

 „Ne bucurăm că avem șansa să ajutăm copiii care își doresc să își continue studiile și putem să le oferim un viitor mai bun. „Vreau în clasa a noua” este un program de suflet pentru noi și le mulțumim partenerilor noștri care ne ajută să creștem suma donată de la an la an: clienților, angajaților și tuturor celor ce au sprijinit această inițiativă în cei opt ani. Prin parteneriatul cu World Vision, pe parcursul acestor ani, 837 de elevi au fost susținuți pentru a merge la liceu, 212 dintre aceștia continuându-și studiile în cadrul unei facultăți”, declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC și Pizza Hut. 

„Pentru al nouălea an consecutiv, în luna octombrie, împreună cu KFC și Pizza Hut, parteneri tradiționali ai programului „Vreau în clasa a noua”, ne pregătim să spunem bun venit la liceu unei noi generații de tineri dornici să-și continue studiile. Mulțumim partenerilor noștri care ne împărtășesc credința în puterea educației de a schimba destine, datorită lor tot mai mulți copii de la sat intră în program și se îndreaptă astfel către un viitor al viselor împlinite”, declară Oana Șerban, Director Comunicare & PR World Vision România.

Ambasadorul proiectului este, pentru al patrulea an consecutiv, Dani Oțil. În anii precedenți, Dani s-a implicat activ în strângerea de fonduri pentru campania „Vreau în clasa a noua”. În 2015, el a vizitat copiii înscriși în program din județul Dolj și le-a vorbit despre importanța educației pentru a-și asigura un viitor mai bun, după ce în 2014 și-a scos la licitație prima sa cască de motociclist, iar banii au fost donați pentru programul „Vreau în clasa a noua”.

Copiii din program sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi dorinţa lor de a merge la şcoală. Pe tot parcursul ciclului liceal, aceştia beneficiază de un sprijin lunar în valoare de 250 de lei, care le acoperă cheltuielile necesare pentru școală și le oferă acces la activități educative și de socializare, o tabără de vară, consiliere individuală, sprijin în vederea integrării în noul mediu școlar și orientare în carieră.

Campania „Vreau în clasa a noua” face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare inițiativă internațională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizației Națiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfășoară în peste 130 de țări și teritorii și în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, implicând aproape 1,5 milioane de angajați.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.