Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KFC Romania si McCann Bucuresti lanseaza un nou produs: American Bites, pe muzica lui CRBL

„Visul American are un gust mai bun aici, in Romania”

KFC Romania si McCann Bucuresti lanseaza o noua campanie de comunicare pentru cel mai nou produs din meniul lantului de restaurante: American Bites.

Despre produs: American Bites este compus din 5 bucatele facute din 100% piept de pui gustos, crocante la exterior si fragede în interior, gata cufundate intr-unul dintre cele 3 sosuri delicioase – de usturoi, dulce-acrisor si picant.

Visul american are gust mai bun aici, in Romania!

Aceasta este ideea centrala a campaniei dezvoltate de McCann Bucuresti pentru American Bites. Spotul TV, panourile stradale si toate celelalte componente ale campaniei ne demonstreaza ca nu este nevoie sa mergem in SUA pentru a ne bucura de petreceri cu cozi lungi de acces, taxiuri galbene sau… American Bites. Toate sunt chiar aici, in Romania si sunt, poate, chiar mai interesante decat echivalentul de peste ocean. Avem si noi Miami la Mamaia, Pantelimonul e Brooklyn-ul nostru, Clujul e Silicon Valley-ul si Dunarea Mississippi-ul. Depinde cum privesti lucrurile. Iar eroii nostri urbani, “oamenii pe bune”, sunt cei care cred ca ne putem face noi America noastra aici.

Unul dintre acesti oameni pe bune care isi traiesc visul american in Romania este CRBL. Il veti vedea in spot, pe un rooftop, impreuna cu dansatorii lui, purtand o sapca pe care scrie OBOR in loc de OBEY.

Tot CRBL este si cel care a compus muzica pentru spotul TV.

“Pentru lansarea acestui nou produs am ales sa ramanem in acelasi “playground” al brandului KFC – eroii urbani, locali, in situatii emotionante si aspirationale. Stim ca tinerii apreciaza autenticitatea si vrem sa dovedim ca noi ramanem autentici, dar nu uitam sa ne adaptam la un contex local foarte ofertant si cool, in care tinerii au o voce. O voce pe care noi o ascultam!”, a declarat Monica Eftimie – Chief Marketing Officer KFC Romania

Valentin Lica, copywriter McCann Bucuresti, despre conceptul noii campanii:
“Generatia asta a noastra parca nu mai vrea chiar atat de tare sa plece in America. Si Romania e foarte frumoasa, daca stii sa te bucuri de ea, daca stii cum sa privesti lucrurile. Daca te uiti din unghiul potrivit, parca si IOR-ul aduce putin cu Central Park. Nu? Pac, faci poza, pui filtru, pui hashtag si ai post pe instragram. Fix asta e, acum avem si noi ce au americanii, de la iphone pana la Air Max. Nu mai zic de party-uri si multe altele! Si uite ca acum avem si American Bites! Pai nu? Sa ne tot construim America noastra aici!”.

Puteti vedea noul spot TV aici: https://www.youtube.com/watch?v=OEf94K-28h4.

Campania se va desfasura in perioada 15 mai – 9 iulie si va cuprinde materiale de comunicare pentru urmatoarele medii: TV, OOH, Digital si In store.

Bucuresti, 22.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.