Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

KFC Romania pune reteaua gratuita Wi-Fi in folosul educatiei

O criza nationala a sistemului de invatamant: in 2015, peste 40% dintre absolventii de liceu din Romania nu promovau examenul de Bacalaureat.

Pentru a da o mana de ajutor sistemului de invatamant din Romania chiar inaintea mult temutului examen de Bacalaureat, KFC Romania si MRM//McCann Romania lanseaza Campania WI-Fi Test, donand 5700 MP de internet gratuit pregatirii tinerilor pentru examenul de Bacalaureat.

Restaurantele KFC din toata tara isi vor schimba intregul sistem de rutere pentru a inlocui parolele de Wi-Fi existente cu sute de intrebari care se regasesc si in examenul de Bacalaureat.

Wi-Fi gratiut, dar trebuie sa stii raspunsul la intrebare
Mecanismul este simplu: cand ajungi intr-un restaurant KFC si vrei sa te conectezi la internet, cauti reteaua Wi-Fi Test. Cand apesi butonul “Conectare”, vei primi o intrebare dintr-o baza de date de intrebari de la examenul de Bacalaureat, toate aprobate cu profesori de liceu. Daca raspunsul tau este corect, ai internet gratuit timp de o ora (dupa o ora, procesul trebuie reluat).

Pentru ca aceasta campanie sa le fie de ajutor in intregul process de pregatire pentru examene, daca acestia nu stiu raspunsul la o intrebare, vor fi redirectionati catre un text care explica in detaliu raspunsul corect.

Film demo care explica mecanismele campaniei:

“Romania se numara printre tarile cu cea mai mare viteza a internetului (top 3 mondial) iar un alt record ar fi ca adolescentii din Romania sunt cei care-l folosesc cel mai mult. Din pacate, in ceea ce priveste performantele sistemului de educatie, Romania se claseaza mult mai jos. Donatiile digitale in folosul conunitatii sunt din ce in ce mai frecvente in randul brandurilor implicate social si sunt mandru ca MRM//McCann Romania si KFC Romania sunt parte din aceasta miscare globala”, a declarat  Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania.

“Cand esti adolescent si toata lumea iti spune sa inveti, ai face orice altceva. Noi am vrut sa le dam adolescentilor o metoda alternativa de studiu pentru Bacalaureat, una care transforma scoala si invatatul in ceva (mai) distractiv. Si cum am fi putut sa o facem mai bine decat folosind ceva ce se regaseste in activitatile lor zilnice – Internetul?, a declarat Ioana Filip, Executive Creative Director MRM//McCann Romania.

Dupa ce acest proiect va fi implementat complet, KFC Romania va oferi software-ul de rutere tuturor organizatiilor si chiar si familiilor care vor sa-si transforma propriul Wi-Fi intr-o metoda de invatare pentru elevi si nu numai.

Alte filme de prezentare si comunicare a campaniei:
Casa alba

Romanul modern

Vikingii

MRM//McCann Team
NIR REFUAH – Chief Creative Offices
IOANA FILIP – Executive Creative Director
SANDRA BOLD – Copywriter
NADEJDA GHILCA – Art Director
DANY MANEA – Senior Programmer
GINA ZGUBEA – Account Director
TINA CRETU – Account Manager

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *