Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KFC, Pizza Hut si PHD au strans aproximativ 38 000 de lei pentru

campania “Mame bune, copii sanatosi”

În perioada iulie-august 2011, KFC , Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery au susţinut campania de strângere de fonduri “Mame bune, copii sănătoşi”, reuşind ca, împreună cu clienţii lor, să strângă aproape 38 000 lei, sumă care va ajunge la organizaţia World Vision România, iniţiatoarea proiectului.

“În România, asigurarea unei nutriţii sănătoase a bebeluşilor din comunităţile defavorizate este încă o mare problemă. Ne bucurăm că am putut ajuta la strângerea de fonduri pentru aceşti copii şi le mulţumim clienţilor noştri pentru că s-au alăturat campaniei Mame bune, copii sănătoşi” declară Carmen Lupuleţ, director de marketing KFC România.

Timp de două luni, KFC , Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery şi-au încurajat clienţii să doneze o sumă modică (mai exact, 5 lei) pentru a ajuta la îmbunătăţirea sănătăţii şi nutriţiei mamelor şi copiilor din mediul rural. În semn de mulţumire, în schimbul donaţiei, fiecare client a primit o brăţară simbolică: “Brăţara bunătăţii”.

“Mame bune, copii sănătoşi” este a doua campanie de strângere de fonduri a World Vision România, susţinută de KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery. În luna octombrie a fiecărui an, în cele trei restaurante se desfăşoară şi campania “Vreau în clasa a IX-a”, campanie care are ca scop ajutarea copiilor defavorizaţi să-şi continuie studiile liceale.

Bucuresti, 14.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.