free download 78 travel guides written by experts

KFC lanseaza primul spot TV produs in Romania

Dupa 14 ani de la lansarea pe piata din Romania, KFC alege pentru prima data sa isi comunice noile oferte printr-un spot Tv  produs local.

Regizat de Vlad Fenesan, spot-ul KFC promoveaza noua oferta Smart Meniu, spunand povestea amuzanta a unor tineri care planifica o seara romantica in oras. Morala spot-ului este simpla: desi alegerea unui Smart Meniu KFC este intotdeauna o alegere isteata, nu acelasi lucru se poate spune si despre decizia de a iesi la un „blind date” in patru, pentru a-ti ajuta cel mai bun prieten.

Carmen Lupulet, director marketing KFC Romania: „Desi scenariul noului spot tv este adaptat dupa scenariul unui spot international al companiei, suntem bucurosi ca am trecut in sfarsit intr-o noua etapa a dialogului cu clientii nostri. Spot-ul a fost realizat pe plan local cu scopul de a comunica intr-un mod cat mai direct si mai cald cu publicul nostru, folosind personaje si un stil de adresare cat mai familiare tinerilor de la noi”.

Noua productie publicitara poarta semnatura Griffon & Swans si poate fi urmarita din 15 martie, odata cu lansarea Smart Meniu in restaurantele KFC, pe statiile tv: Pro Tv, Acasa Tv, MTv, Sport.ro, Kanal D, Prima TV, Discovery, Kiss Tv, VH1, UTv, Music Channel, Antena 1, Antena 2 si Euforia Tv.

Smart Meniu cu 9,99 lei este noua oferta vedeta disponibila in restaurantele KFC si a fost lansata in cadrul platformei Smart Choice – noua platforma value a KFC din primavara lui 2011.

Platforma Smart Choice a fost introdusa de KFC Romania ca un raspuns al companiei la dorintele clientilor tineri si nu numai de a se bucura de gustul inconfundabil al produselor KFC fara a face niciun efort financiar.

Bucuresti, 17.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *