Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KFC lanseaza in Romania prima campanie integrata pentru Crispy Strips „Oameni pe bune.

Povești pe bune. Pui pe bune.”

KFC România promovează produsele Crispy Strips în cadrul noii campanii „Oameni pe bune. Poveşti pe bune. Pui pe bune.”, prin care îşi propune să susţină „eroii urbani” şi poveştile lor. Campania se desfăşoară în perioada 08 august – 02 octombrie şi este prima campanie integrată realizată de KFC pentru promovarea Crispy Strips în România.

Strategia şi conceptul creativ al campaniei „Oameni pe bune. Poveşti pe bune. Pui pe bune.” au fost dezvoltate de McCann Bucureşti, partea de digital, de către MRM Worldwide România, iar partea de PR, de Golin Bucureşti.

„Eroii urbani sunt acei oameni care transformă tensiunile şi provocările vieţii cotidiene în poveşti adevărate şi în amintiri pe care le împărtășesc cu prietenii. Anul acesta am ales să aducem în prim-planul campaniei produsele Crispy Strips, care sunt „vedetele” meniului KFC în România, fiind cele mai bine vândute şi apreciate de consumatorii români”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.

„Conceptul de creaţie „Oameni pe bune. Poveşti pe bune. Pui pe bune.” porneşte de la observaţia că viaţa modernă nu e doar lapte şi miere, ci o amestecătură de momente bune şi momente mai puţin bune. În această lume bună-rea, câştigătorii nu sunt cei care ştiu să se bucure de momentele bune (oricine ştie să facă asta), ci cei care transformă inevitabilele obstacole sau dificultăţi care apar în poveşti. «Ploaie la concert? Ocazie perfectă să dansez desculţ», «Încărcător uitat acasă? Foarte bine, o să mă bucur de vacanţă în loc să o pun pe Facebook.», «Am uitat că vin ai mei în vizită diseară şi trebuie să gătesc. Perfect. De când am tot zis că îi duc să guste şi ei crispy.». Acestor eroi urbani moderni noi le spunem „oameni pe bune”. Şi pentru ei gătim puiul pe bune pe care doar KFC ştie să îl facă”, a declarat Sebastian Olar, Group Creative Director, McCann.

„Noua platformă KFC vorbeşte despre poveştile din jurul unei mese „so good″. Prin acţiunile de PR dorim să aducem aceste poveşti cât mai aproape de consumatori şi să descoperim împreună eroii urbani, folosind canale de PR tradiţional, social media şi evenimente.″, a declarat Irina Roncea, Director, Golin Bucureşti.

Produsele Crispy Strips sunt realizate din piept de pui 100%, marinat şi picant, crocant la exterior şi fraged la interior, preparat după rețeta specială KFC Hot & Spicy. În perioada campaniei, Crispy Strips sunt disponibile în două pachete promoționale: Crispy Strips Menu Box, la prețul de 22,5 lei și Crispy Strips Box, la prețul de 10,9 lei.

Noua campanie KFC include spot TV, difuzat pe principalele staţii, OOH, materiale in-store, PR, precum şi comunicare online, constând în materiale digitale clasice (bannere şi billboard-uri animate, Facebook şi Google Ads, videoclipuri interactive), dar şi formate noi, de tipul Facebook Premium Ad sau Mobile engaging Facebook post, cât şi aplicaţia mobilă „Vreau KFC”, disponibilă pe iOS şi Android.

Spotul TV a fost regizat de Anton Groves şi produs de Studioset Production. Filmările, desfăşurate pe parcursul a două zile, s-au realizat în locaţii diferite din Bucureşti.

Din partea KFC, echipa implicată în realizarea campaniei este formată din: Monica Eftimie – Chief Marketing Officer, Monica Douglas – Marketing Director KFC, Mariana Dumitrescu – Brand Manager KFC, Gabriel Nenciu – Senior Manager KFC, Claudia Dumitrescu – Public Relations Manager.

Echipa McCann Bucureşti este formată din: Cătălin Dobre – Executive Creative Director, Sebastian Olar – Group Creative Director, Arpad Rezi – Senior Art Director, Valentin Lică – Copywriter,
Robert Şopârlache – Art Director, Diana Ceauşu – Head of Strategy, Gabriela Alexandrescu – Group Account Director, Simona Geacă – Senior Account Manager, Oana Grigore – Account Executive, Oana Ioan – AV Producer, Cristian Guşă – Desktop Publisher, Alina Vasile – Media Planner.

Echipa MRM Worldwide Romania este formată din: Gina Zgubea – Senior Account Manager, Tina Cretu – Account Manager, Maria Nazdravan – Copywriter, Bogdan Teodorescu – Senior Art Director.

Echipa Golin este formată din: Irina Roncea – Director, Alina Ștefan – Manager, Raluca Stoica – Media Associate, Raluca Duță – Community Manager, Andrei Basoc – Digital Specialist, Simina Zidaru – Creative Associate.

Mai multe despre noua campanie KFC puteți afla urmărind pagina Facebook KFC România.

Bucuresti, 22.08.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.