Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KFC devine sponsorul oficial al tinerilor și aduce spiritul brazilian în România

În această vară, KFC lansează o nouă campanie și noi sortimente de produse la prețuri speciale, aducând spiritul brazilian și în România.

Fanii KFC se pot bucura acum de ultimele noutăți introduse în meniu, precum sandwich-ul Samba Twister, cu Crispy Strips, roșii, salată iceberg, felii de castraveți, brânză Cheddar și sos samba mayo și meniul  Crispy Strips Box ce combină 3 Cripsy Strips, o porție medie cartofi prăjiți și sos salsa la prețul special de 10.90 lei.


Sub sloganul “Sponsor oficial al tinerilor. Nu la Rio, ci în KFC”, campania de promovare din jurul noilor produse pornește de la ideea că nu trebuie să fii atlet de performanță pentru a obține sponsorizări zi de zi, așa cum este ilustrat și în noul spot tv.

„Unul dintre obiectivele de care ținem cont este inovația constantă în meniul din restaurante, pentru a putea oferi clienților rețete noi, cu un twist aparte. De această dată ne-am dorit să aducem rețetele cu savoare braziliană și în România, prin lansarea acestei ediții speciale”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.

Special pentru această campanie, KFC lansează platforma online Sponsorpebune.ro, prima platformă de sponshorship dedicată tinerilor. Prin intermediul acesteia, tinerii își pot îndeplini anumite dorințe și pune în practică proiecte mici, precum o escapadă la mare, achiziționarea unei noi perechi de blugi sau a unei noi perechi de role. Toți cei care vor accesa platforma și se vor înscrie în competiție, vor avea șansa de a câștiga o sesiune de filmare cu un regizor consacrat, care va lucra cu ei pentru realizarea unui film numai bun de impresionat susținătorii personali. Câștigătorii vor fi desemnați la finalul campaniei în urma voturilor înscrise pe platformă, primind sponsorizarea dorită.

Noile sortimente sunt disponibile în toate restaurantele KFC din țară, până la data de 8 septembrie 2016. Pentru mai multe detalii despre noutățile pregătite de KFC, accesați pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.