Noua campanie outdoor derulată de către Radio ZU este implementată de Kepi şi promovează concursul cu cel mai mare premiu al anului acordat de un post de radio în valoare de 25.000 de euro.
Execuţiile OOH sunt amplasate în staţiile de metrou, pe bulevardele principalele din Bucureşti şi în cateva oraşe din ţară.
Radio ZU a lansat campania „Câştigă 25.000 mii de euro!” care are forma unei competiţii. Ascultătorii care au obţinut un premiu la oricare dintre concursurile organizate zilnic (invitaţie la film, un smartphone, o tabletă, un snowboard sau sute de euro pe oră) vor primi o cheie pentru deschiderea seifului cu marele premiu. În data de 8 decembrie 2014 va fi desemnat câştigătorul.
Bucuresti, 23.10.2014
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
De Florii, spectacol folcloric de excepţie, la TVR 1 și TVR Folclor
Noutățile lunii mai la Disney Channel și Disney Junior
Noutățile lunii mai la National Geographic și National Geographic Wild
SkyShowtime anunță primul parteneriat în Europa Centrală și de Est cu DIGI România
Claudiu Teohari (Teo) este prezentatorul Galei Premiilor Gopo 2024
Serialul "Vinovaţi de iubire", o poveste despre puterea vindecatoare a dragostei, în curând, la Kana...
A debutat episodul final al serialului „Shogun" pe Disney+
DIVA sărbătorește Sezonul nunților în primele trei weekenduri din luna mai