Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KEPI implementeaza pe outdoor campania Radio ZU pentru cel mai tare premiu al anului

Noua campanie outdoor derulată de către Radio ZU este implementată de Kepi şi promovează concursul cu cel mai mare premiu al anului acordat de un post de radio în valoare de 25.000 de euro.

Execuţiile OOH sunt amplasate în staţiile de metrou, pe bulevardele principalele din Bucureşti şi în cateva oraşe din ţară.

Radio ZU a lansat campania „Câştigă 25.000 mii de euro!” care are forma unei competiţii. Ascultătorii care au obţinut un premiu la oricare dintre concursurile organizate zilnic (invitaţie la film, un smartphone, o tabletă, un snowboard sau sute de euro pe oră) vor primi o cheie pentru deschiderea seifului cu marele premiu. În data de 8 decembrie 2014 va fi desemnat câştigătorul.

Bucuresti, 23.10.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.