Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kelly Freeman, trainer ISOC: Fără o conștiință colectivă a obiectivelor companiei, calitatea muncii angajaților este slabă

curs-strategic_kelly-freeman

Kelly Freeman, expert în comunicare guvernamentală, cu 25 de ani de experiență în patru departamente ministeriale britanice și trainer ISOC, revine la București pentru un nou masterclass de comunicare. Aceasta va susține trei cursuri ce fac parte dintr-un program de training intensiv desfășurat de International School of Communications la București în perioada 6 – 9 iunie 2017. Temele abordate de-a lungul celor patru zile vor fi: Strategic event management, Advanced communications and PR strategy, Internal communications și Public Speaking masterclass.

Kelly Freeman a răspuns câtorva întrebări despre importanța comunicării interne într-o companie și a eficientizării activității angajaților.

curs-strategic_kelly-freeman
1.    Cine este responsabil pentru performanța angajaților? HR-ul sau departamentul de comunicare internă?

Pentru unele companii, responsabilitatea este a HR-ului, iar pentru altele a PR-ului, dar importante sunt sinergia dintre cele două departamente și abilitatea echipei de PR de a influența strategia comunicării interne. A avea influență este esențial, deoarece fără aceasta, compania riscă să le trimită angajaților mesaje neclare, iar munca lor va fi ineficientă. Uneori unirea resurselor – atât a celor umane, cât și a celor materiale, pot ajuta la implementarea strategiei companiei.

Lipsa implicării angajaților în strategia corporației riscă să provoace confuzie în rândul acestora și o slabă calitate a muncii.

2.    Putem realiza o campanie de PR fără suportul angajaților? Care este riscul?

Lipsa implicării angajaților în strategia corporației riscă să provoace confuzie în rândul acestora și o slabă calitate a muncii. Inabilitatea acestora de a acționa ca ambasadori ai brandului pentru care lucrează este un risc major cu impact negativ. De exemplu – în social media – o postare nefavorabilă poate costa foarte mult reputația companiei, de aceea, comunicarea internă este vitală în epoca actuală.

3.    Care este cel mai eficient canal de comunicare pentru companie?

Cel mai eficient canal de comunicare pentru companie trebuie să corespundă cu : a) este eficient și b) din punct de vedere al financiar este cel mai rentabil. Acesta variază foarte mult pentru fiecare companie, de aceea este importantă analiza canalelor deja existente, deoarece ele generează date, mai eficient și mai ieftin decât alte opțiuni de pe piață.

Tendința dominantă este aceea de a avea mai degrabă o voce unitară decât o majoritate tăcută

4.    O conștiință colectivă a companiei poate influența performanța businessului?

Cultura și modul de a gândi sunt esențiale în companie. Fără o conștiință colectivă a obiectivelor companiei, calitatea muncii angajaților este slabă, aceștia fiind individualiști. În mod curent, această situație este dificil de gestionat, iar într-o situație de criză devine imposibil, deoarece un comentariu negativ are un impact mai puternic. De asemenea, tendința dominantă este aceea de a avea mai degrabă o voce unitară decât o majoritate tăcută care să provoace rupturi și reacții negative.

5.    Ce putem învăța la cursul tău pentru a ne eficientiza afacerile?

La cursul meu veți învăța să promovați implicarea angajaților, cum să îi motivați, cum să vă îmbunătățiți productivitate. De asemenea, veți putea învăța care sunt schimbările necesare pentru ca echipa managerială să le inspire încredere angajaților. Veți învăța cum să creați și să implementați o strategie de comunicare internă. Cursul va fi interactiv și se vor realiza studii de caz pe situații reale, cu accent pe soluționarea lor.

6.    Și nu în ultimul rând, ne poți împărtăși părerea despre prima vizită în România?

Mi-a plăcut foarte mult, nu mai fusesem niciodată și Bucureștiul este un oraș frumos. M-au fascinat arhitectura de inspirație franceză și îmbinarea dintre modern și tradițional. De asemenea, mi-a plăcut foarte mult căldura oamenilor, extrem de ospitalieri și prietenoși. Am fost uimită de asemănarea dintre limba română și cea italiană și că am putut înțelege și citi ușor. Le-am povestit tuturor despre România și îmi doresc să revin să vizitez Transilvania.

Kelly Freeman a fost Director de Comunicare în Departamentul de Mediu, Alimentație și Probleme Rurale și a implementat proiecte de comunicare la nivel global pentru companii și ONG. Este specialist în  dezvoltarea strategiilor de comunicare organizațională și are o bogată experiență în organizarea de evenimente private și guvernamentale.

Kelly Freeman revine la București în perioada 6 – 8 iunie pentru a susține trei cursuri intensive de: Strategic event management, Strategii avansate de PR și comunicare și Internal communications. Cursurile fac parte dintr-un program de training internațional organizat de International School of Communications din Londra în parteneriat cu Creative Business Management la București în perioada 6 -9 iunie 2017.

Cei intersaţi să participe la acest program intensiv se pot înscrie la telefon 0743.183.353, pe email la cursuri@cbmanagement.ro sau accesând paginile cursurilor din cadrul Trainingului cu experti britanici.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.