Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kaufland România anunță noi obiective de reducere a consumului de plastic din ambalajele marcă proprie

kaufland romania reducere plastic negru ambalaje

Kaufland și-a stabilit noi obiective de reducere a plasticului de unică folosință. Ca parte a strategiei REset Plastic, structurată la nivel de grup, compania își propune să folosească plastic reciclat în proporție de 20% în toate ambalajele de plastic ale mărcilor proprii până în 2025, și să susțină astfel o economie circulară sustenabilă.

În plus, din grijă pentru mediu, Kaufland România anunță eliminarea intergrală a plasticului negru din ambalajele produselor marcă proprie, până la finalul anului 2021.

kaufland romania reducere plastic negru ambalaje

Deși reciclabil, plasticul negru reprezintă o provocare în ciclul integral de reutilizare, fiind mai dificil de detectat de tehnologia de sortare utilizată în instalațiile comune de reciclare. Procesul ar putea fi simplificat considerabil prin noi procese de detecție, care să poată separa deșeurile de plastic negru la un nivel industrial ridicat. Cu toate acestea, obiectele negre de diferite tipuri de plastic sunt amestecate, iar separarea lor manuală ar consuma resurse considerabile de timp.

Prin urmare, Kaufland România a luat decizia să elimine plasticul negru din toate ambalajele sale pentru mărcile proprii până la sfârșitul anului 2021, optimizând astfel tot procesul de reciclare.
,,Suntem o companie pentru care sustenabilitatea este prioritară, considerăm că este de datoria noastră să oferim un exemplu de grijă pentru mediu și să milităm pentru un circuit de consum responsabil.

Această măsură ne ajută atât în efortul general de a reduce consumul de plastic de unică folosință, cât și în promovarea întregului proces de reciclare, prin eliminarea totală a unei categorii de plastic”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Cu o politică solidă de sustenabilitate, Kaufland România susține constant acțiuni cu beneficii directe pentru mediul înconjurător. Compania a anunțat încă din octombrie 2018 că va reduce consumul de plastic cu 20% până în 2025 și că va asigura reciclabilitatea în proporție de 100% a ambalajelor din plastic folosite pentru mărcile proprii.

În 2020, românii au reciclat aproximativ 3 milioane de ambalaje, echivalentul a 400 de tone de deșeuri, prin intermediul automatelor de colectare din magazinele Kaufland România din întreaga țară.

Ca parte a demersurilor REdesign și REcycle, Kaufland se apropie cu încă un pas de viziunea „Mai puțin plastic – circuite închise”. Proiectul este parte din inițiativa REset Plastic, strategia dezvoltată la nivel internațional a grupului Schwarz privind plasticul. Abordarea holistică cuprinde de la evitare, design, reciclare și înlăturare până la inovare și informare. Mai multe informații pot fi accesate pe: www.kaufland.ro/resetplastic

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.