Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kaufland lansează o nouă campanie, cu premii în valoare de 500.000 euro

Kaufland - Vanatoarea Comorilor

Kaufland România dă startul unei noi campanii, Vânătoarea Comorilor, și oferă săptămânal 1.500 de coșuri de cumpărături gratuite. Valoarea totală a premiilor din campanie se ridică la 500.000 euro.

Timp de șase săptămâni, în perioada 29 iunie–09 august 2022, toți cei care merg la cumpărături la Kaufland și profită de ofertele speciale din Vânătoarea Comorilor pot câștiga unul dintre cele 9.000 de coșuri de cumpărături gratuite, oferite pe toată durata campaniei.

Pentru a intra în cursa pentru premii, clienții trebuie să:

  1. Găsească produsele din promoție în magazine, urmărind marcajele de la intrare până la raft sau indiciile din revista cu ofertele săptămânale;
  2. Să cumpere cel puțin două articole incluse în campanie, dintre cele 32 articole selectate săptămânal;
  3. Să scaneze Kaufland Card înainte de a achita, pentru a fi înscriși automat în concurs.

Kaufland - Vanatoarea Comorilor

Premiile vor fi oferite prin tragere la sorți și constau în valoarea coșului de cumpărături înscris în concurs, în limita a 595 lei. Astfel, pe durata campaniei, se vor acorda săptămânal 1500 de coșuri de cumpărături gratuite, prin alocare directă în contul Kaufland Card al câștigătorilor.

Articolele incluse în campanie aparțin brandurilor de renume de pe piața românească și vor fi actualizate săptămânal. Printre acestea, se regăsesc, prin rotație, produse din 35 de categorii – alimente de bază, lactate, produse congelate și de patiserie, dulciuri, cafea, băuturi răcoritoare și spirtoase, cosmetice, detergenți, hrană pentru animale și altele.

Promoția este sprijinită printr-o campanie de comunicare 3600, vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și in-store, în toate magazinele Kaufland din țară.

Pentru mediul digital, compania a pregătit o serie de activări interactive pe platformele proprii de social media, printre care un filtru de Instagram, o colecție de gif-uri tematice, concursuri de tip treasure hunt și o serie challenge-uri pe TikTok, în colaborare cu ambasadorii de brand, Speak și Ștefania.

Alte detalii despre Vânătoarea Comorilor și regulamentul campaniei se pot consulta accesând site-ul companiei.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.