free download 78 travel guides written by experts

Kauf.ro a ales HUTHmedia ca agentie de comunicare!

Kauf.ro a ales HUTHmedia pentru a-i reprezenta interesele în promovarea relaţiilor publice.

După o prezenţă activă de doi ani, Kauf.ro a luat decizia ca de la începutul acestei luni să își intensifice prezența în piață, primul pas realizat fiind alegerea unei companii de PR care să o reprezinte. Acumulând cunoştinţe solide în ceea ce priveşte evoluţia pieţei, a canalelor şi metodelor de comunicare optime pentru transmiterea corectă a mesajelor de marketing, compania HUTHmedia a fost aleasă de către Kauf.ro pentru a demara această nouă etapă.

“Kauf.ro nu este un simplu site de unde poți să comanzi produse. Dăm clientului valoare și îi punem la dispoziție o echipă tehnică pregătită, cu servicii diverse, de la consiliere și până la instalarea echipamentelor conform normelor și cererilor producătorilor. Am decis la începutul acestui an să extindem prezența noastră în piață, primul pas în această direcție fiind alegerea unei companii de PR. Am ales HUTHmedia pentru experiența pe care aceștia o au în piața de IT. Urmează o perioadă în care vom arăta clienților mai multă comunicare și le vom oferi mai multe căi de a vedea, testa și înțelege produsele și serviciile noastre“ Paul Stancu, General Manager MediaKauf SRL

“Acest parteneriat constituie un pas foarte important pentru compania noastră, Kauf.ro devenind în urma acestui acord unul dintre principalii noştri parteneri. Ne dorim prin acţiunile noastre să contribuim la creşterea prezenţei Kauf.ro în piaţa IT din România “ – Cristian Lăcraru, Director General – HUTHmedia.

Conform contractului, colaborarea dintre cele două companii a demarat odată cu semnarea acordului.

Despre Kauf.ro

MediaKauf, deținătoarea sitului www.kauf.ro, a fost înființată în anul 2007, având ca activitate principală comerțul prin intermediul Internetului. Principalele servicii oferite prin Kauf.ro sunt consultanță, soluții la cumpărare, vânzarea online, transportul şi montajul echipametelor achiziţionate. Kauf.ro comercializează produse IT, electrice și electrocasnice.

Kauf.ro deţine singurul Show Room Yamaha Hi-Fi din România. În cadrul acestui Show Room sunt expuse produse din gama entry level şi medium level.

Kauf.ro comercializează peste 50 de mărci, între acestea aflându-se: Yamaha, Philips, Sony, Panasonic, Nokia, Canon, Samsung, Dell, Whirpool, Maxtor, Fujitsu Siemens Computers, Bosch.
Kauf.ro are în acest moment o reţea de transport ce reduce la minimum timpul în care articolele comandate pot fi livrate, acestea fiind expediate clientului în maximum 48 de ore de la data validãrii comenzii pe întreg teritoriul României, indiferent de modalitatea de plată aleasă, fără a impune o limită a valorii comenzii. Kauf.ro asigură transport gratuit in Bucuresti şi garantează livrarea gratuită la domiciliu.

Conceptul de funcţionare al Kauf.ro are în prim plan ideea de servicii complete pentru client. În acest sens, Kauf.ro este printre puţinii care oferă clienţilor săi la cumpărare, consultantă tehnică de specialitate din partea echipei Kauf, pentru ca aceştia să fie îndrumaţi către produsul care li se potriveşte cel mai bine. Mai mult, odată cu achiziţionarea articolului dorit, clientul poate opta şi pentru cumpărarea accesoriilor aferente produselor. Pentru a completa oferta de servicii, Kauf.ro asigură montajul accesoriilor necesare produsului. Prin cumpărarea de la Kauf.ro beneficiezi de site actual, produse speciale, promoţii, consultanţă la cumpărare şi chiar montaj al echipamentelor.

Kauf.ro pune la dispoziţia clienţilor săi o echipă de tehnicieni cu experienta în domeniu, servicii garantate de Kauf.ro şi în deplină concordantă cu normele de securitate în vigoare.

Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kauf.ro

Despre HUTHmedia

HUTHmedia face parte din grupul lacraru.ro, coordonat de Cristian Lăcraru, cu o experienţă de peste 11 ani în piaţa IT.

HUTHmedia oferă clienţilor săi servicii de Public Relations şi Marketing pentru a le asigura sprijinul necesar în atingerea ţintelor stabilite pentru recunoaşterea brand-urilor pe piaţă şi pentru a adăuga valoare produselor şi serviciilor promovate.

Bucuresti, 29.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *