expoplast Sibiu 2019

Kanal D, statia TV cu cea mai mare crestere a audientei in primul trimestru din 2015

In primul trimestru al anului 2015, Kanal D este televiziunea generalista cu cea mai mare crestere a audientei inregistrata in raport cu anul precedent, depasind semnificativ ca evolutie posturile Pro TV si Antena 1.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, in primul trimestru 2015, pe targetul National, Kanal D s-a clasat pe locul 3 in topul audientelor, pe parcursul intregii zile, cu o crestere de 31% Rating si 29% Share. Este cea mai mare crestere in randul statiilor TV comparativ cu primul trimestru al anului 2014, in conditiile in care audienta Pro TV pe intreaga zi a scazut cu 2% Rating si 4% Share, iar cea a Antenei 1 a crescut cu doar 6% Rating si 4% cota de piata.

In aceeasi perioada analizata, pe targetul comercial, Kanal D si-a adjudecat locul trei in topul televiziunilor, cu o crestere de 24% Rating si 23% Share – de asemenea, cea mai mare crestere inregistrata comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. Pe publicul 18-48 Urban, Pro TV a inregistrat o scadere de 2% Rating si 3% Share.

Whole Day

2014 Q1

2015 Q1

2015 vs 2014

Channels

Rtg%

Share

Rtg%

Share

Rtg%

Share

Pro TV

4.5

16.5

4.4

15.9

-2%

-4%

Antena 1

3.4

12.7

3.6

13.2

6%

4%

Kanal D

1.8

6.6

2.3

8.5

31%

29%


Perioada: Ian-Mar 2014 vs. Ian-Mar 2015
Target: National

Whole Day

2014 Q1

2015 Q1

2015 vs 2014

Channels

Rtg%

Share

Rtg%

Share

Rtg%

Share

Pro TV

4.4

20.0

4.3

19.4

-2%

-3%

Antena 1

3.1

14.3

3.4

15.3

8%

7%

Kanal D

1.3

5.8

1.6

7.2

24%

23%

Perioada: Ian-Mar 2014 vs. Ian-Mar 2015
Target: 18-49 Urban

Diversitatea si calitatea programelor oferite de Kanal D au atras un public tot mai numeros in primele trei luni ale anului 2015. Serialul turcesc “Tradarea” a cucerit inimile telespectatorilor romani, situand Kanal D pe locul 2 in topul audientelor de Prime Time, cu o medie de 7,7% Rating si 14,2% Share pe publicul All Urban, si 7,5% Rating si 13.3% Share, pe publicul National. Tot in primul trimestru al anului curent Kanal D s-a clasat pe primul loc pe toate trei targeturile, de luni pana vineri, in intervalul 13:30-16:00, cand a fost difuzata emisiunea “Te vreau langa mine”, prezentata de Gabriela Cristea.

Audiente “Tradarea”

Timebands >>

TRADAREA 20:00-22:30

Timebands >>

TRADAREA 20:00-22:30

All Urban

Rtg%

Share

Rtg(000)

National

Rtg%

Share

Rtg(000)

Pro TV

9.7

17.8

978

1

Pro TV

10.9

19.2

2006

Kanal D

7.7

14.2

778

2

Kanal D

7.5

13.3

1393

Antena 1

5.4

10.0

548

3

Antena 1

5.4

9.6

1003

Antena 3

4.2

7.7

422

4

Antena 3

3.4

6.1

637

Acasa

2.6

4.8

266

5

Acasa

2.7

4.7

496

Romania TV

2.0

3.6

197

6

Romania TV

2.1

3.8

394

National TV

1.7

3.2

175

7

TVR 1

2.1

3.7

383

Prima TV

1.6

2.9

158

8

Prima TV

1.9

3.4

354

TVR 1

1.3

2.5

136

9

National TV

1.9

3.3

346

Antena Stars

1.3

2.4

130

10

Antena Stars

1.5

2.7

282

Perioada: Ian-Mar 2015

Perioada: Ian-Mar 2015

Target: All Urban

Target: National

Targets >>

TVLM 13:30-16:00

Targets >>

TVLM 13:30-16:00

18-49 U+G

Rtg%

Share

Rtg(000)

All Urban

Rtg%

Share

Rtg(000)

Kanal D

3.3

17.2

165

1

Kanal D

4.7

17.9

474

Antena 1

2.8

14.7

141

2

Antena 1

3.2

12.1

320

Pro TV

2.2

11.3

109

3

Pro TV

2.5

9.7

256

Antena 3

1.0

5.2

50

4

Antena 3

2.5

9.7

256

Antena Stars

0.5

2.6

25

5

Romania TV

1.2

4.6

121

Romania TV

0.5

2.5

24

6

Disney

0.7

2.6

68

Acasa

0.4

2.0

20

7

B1TV

0.6

2.3

62

Cartoon Network

0.3

1.6

16

8

Antena Stars

0.6

2.2

58

Disney

0.3

1.6

15

9

Cartoon Network

0.6

2.1

56

Prima TV

0.3

1.5

15

10

Realitatea TV

0.5

2.0

53

Targets >>

TVLM 13:30-16:00

National +g

Rtg%

Share

Rtg(000)

Kanal D

6.4

22.4

1187

Antena 1

3.8

13.1

695

Pro TV

2.8

9.7

516

Antena 3

2.0

6.8

361

Romania TV

1.2

4.2

222

Disney

0.8

2.8

146

Cartoon Network

0.6

2.2

117

TVR 1

0.6

2.1

110

Realitatea TV

0.6

2.0

105

B1TV

0.6

2.0

103

Bucuresti, 08.04.2015
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *