Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Kanal D, pe primul loc in preferintele romanilor

Joi, 28 ianuarie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul audientelor in intervalul 20:00 – 26:00, cu serialul „Bahar: Viata furata”, late night show-ul „WOWBiz” si Stirile noptii, inregistrand 6,3% Rating si 17,4%, pe targetul National, si 5,8% Rating si 15,9 % cota de piata, pe targetul All Urban, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania.

La nivelul publicului comercial, Kanal D a inregistrat 4,1% Rating si 13,2% cota de piata, situandu-se astfel pe locul doi in top, in intervalul mai sus mentionat.

Serialul preferat al romanilor, „Bahar: Viata furata”, a plasat statia pe primul loc in top pe toate cele trei targeturi, inregistrand 9,1% Rating si 17,7% cota de piata la nivelul publicului de la orase, 9,7% Rating si 18,8% cota de piata la nivelul publicului National, si 6,1% Rating si 14,3% cota de piata pe targetul comercial.


1.782.000 de telespectatori din intrega tara urmareau Kanal D in intervalul 20:00 -23:00, minutul de aur, inregistrat la 21:30, adunand in fata micilor ecrane 2.138.000 de telespectatori.

De asemenea, „WOWBiz” a fost pe primul loc in preferintele romanilor in intervalul 23:00 -24:35 pe toate intervalele de public. Astfel, show-ul prezentat de Madalin Ionescu si Andreea Mantea a inregistrat 3,8% Rating si 14,2% Share pe targetul National, 3,4% Rating si 12,1% cota de piata pe publicul All Urban, si 2,7 Rating si 10,5% Share pe targetul 18-49 Urban.


696.000 de telespectatori din intreaga tara urmareau aseara dezvaluirile de la „WOWBiz”, in intervalul 23:00 – 24:35, minutul de aur, inregistrat la 23:00, tinand in fata micilor ecrane, la Kanal D, 1.443.000 de telespectatori.

Mai mult, Kanal D s-a plasat pe primul loc si cu show-ul matrimonial „Te vreau langa mine”, pe toate cele trei targeturi. Astfel, in intervalul 13:30 – 16:15, emisiunea prezentata de Gabriela Cristea a inregistrat 7,7% Rating si 27,0% cota de piata pe targetul National, 5,1% Rating si 20,4% Share, pe publicul All Urban, si 2,3% Rating si 15,6% Share la nivelul publicului comercial.


1.407.000 de telespectatori urmareau ieri Kanal D in intervalul 13:30 – 16:15, iar in minutul de aur, inregistrat la 15:33, 2.019.000 de telespectatori urmareau povestile de dragoste ale concurentilor de la paravan.

Source: Kantar Media Romania
Target: National
Date: 28.01.2016
Interval: 20:00-26:00

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg (000)

20:00-26:00

Kanal D

6,3

17,4

1151

 

Pro TV

4,7

13,0

860

 

Antena 1

3,1

8,7

573

 

Antena 3

1,8

5,1

339

 

Romania TV

1,8

4,9

325

Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 28.01.2016
Interval: 20:00-26:00

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg (000)

20:00-26:00

Kanal D

5,8

15,9

582

 

Pro TV

4,3

11,7

429

 

Antena 1

3,0

8,2

301

 

Antena 3

2,4

6,6

242

 

Romania TV

1,9

5,1

188

Source: Kantar Media Romania
Target:18-49 Urban
Date: 28.01.2016
Interval: 20:00-26:00

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg (000)

 

20:00-26:00

Pro TV

4,7

15,1

226

 

 

Kanal D

4,1

13,2

197

 

 

Antena 1

3,6

11,4

171

 

 

Antena 3

1,1

3,6

54

 

 

AXN

1,0

3,1

47

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *