Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kanal D, pe locul doi in preferintele telespectatorilor cu “Roata Norocului”

Andreea Banica a facut senzatie pe platoul emisiunii, in goana dupa premii!

Duminica, 30 august, cea de-a doua editie a emisiunii concurs "Roata Norocului" a situate Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe cele trei targeturi analizate.

In intervalul 20:00 – 22:00, show-ul prezentat de Bursucu’ si Ana-Maria Barnoschi a pozitionat Kanal D pe locul doi in preferintele telespctatorlor, cu 5.0% Rating si 12.4% cota de piata, pe targetul National, 4.2 % Rating si 10.2% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2.8 puncte de Rating si 8.5 % cota de piata, pe targetul Comercial.

Aproape un milion (914.000) de romani urmareau aseara emisiunea "Roata Norocului". Minutul de aur, atins la 21:16, a strans in fata micilor ecrane 1.467.000 de telespectatori.

In editia de aseara a show-ului concurs de la Kanal D, Andreea Banica a luptat pentru a castiga cat mai multe premii pentru Andrei, un baietel in varsta de 7 ani, abandonat de mic de mama si lasat in grija strabunicii care incearca sa ii ofere o viata mai buna micutului.

Indiferent de castigurile de la "Roata Norocului", copiii pentru care joaca vedetele vor beneficia o bursa de educatie oferita de Scoala si Gradinita Romano-Finladeza. In cadrul campaniei "Salvator de viitor", initiate de Scoala si Gradinita Romano-Finlandeza, alaturi de Kanal D si Habitat for Humanity Romania si Proconsul, putem ajuta impreuna mai multi copii care se confrunta cu dificultati financiare si care au nevoie de sprijinul nostru, al tuturor, pentru a-si construi un viitor frumos. Impreuna, putem construi un nou centru in care copii din familii sarace vor beneficia de un program educational complet, masa si supraveghere constanta. Cu un sms la 8838, in valoare de 2 euro, putem face acest lucru posibil!

Audiente target National

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:00

Pro TV

6,0

15,1

Kanal D

5,0

12,4

Antena 1

2,7

6,8

Prima TV

2,2

5,4

Romania TV

1,8

4,4


Source: Kantar Media Romania
Target: National
Date: 30.08.2015
Interval: 20:00-22:00

Audiente target All Urban

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:00

Pro TV

6,6

16,1

Kanal D

4,2

10,2

Antena 1

2,7

6,6

Antena 3

1,9

4,7

Prima TV

1,8

4,5


Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 30.08.2015
Interval: 20:00-22:00

Target 18-49 Urban

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:00

Pro TV

8,2

24,9

Kanal D

2,8

8,5

Antena 1

2,6

8,0

Prima TV

1,9

5,9

National TV

1,1

3,3


Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 30.08.2015
Interval: 20:00-22:00

Bucuresti, 31.08.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.