Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

JWT da viata clasamentul BrandZ prin Brand Toys

Reteaua JWT, din care face parte si CohnandJansen JWT, a lansat, recent, Brand Toys, primul instrument online de vizualizare a brandurilor care permite utilizatorilor sa compare caracterul si personalitatea a peste 3.000 de branduri din intreaga lume.

Utilizatorii au posibilitatea ca, prin intermediul Brand Toys, sa isi creeze propriile personaje si sa le distribuie prin intermediul retelelor de socializare.

Brand Toys analizeaza informatiile studiului BrandZ realizat de Millward Brown, luand in considerare analizele, cautarile si mentiunile in timp real in social media (Social Mention*),

Brand Toys analizeaza informatiile studiului BrandZ realizat de Millward Brown, luand in considerare analizele, cautarile si mentiunile in timp real in social media (Social Mention*), generand o imagine a personalitatii brandului sub forma unei jucarii amuzante. Brand Toys ofera o imagine asupra modului in care consumatorii din intreaga lume inteleg si simt in legatura cu brandurile.
Utilizatorii Brand Toys pot face comparatii rapide intre diverse branduri sau pot vedea care este evolutia brandurilor de la tara la tara, instrumentul lansat de JWT oferind raspunsuri rapid, creativ si jucaus.

Crearea Brand Toys are la baza premisa ca brandurile risca sa devina plictisitoare pentru consumatori, pe masura ce interactiunea lor cu brandul respectiv creste. De aceea, este necesar ca brandurile sa fie mentinute creative, cu accent pe divertisment si implicare si nu pe conservatorism.

Pentru a asigura un viitor propice brandurilor, este necesar ca marketingul sa fie considerat o disciplina creative. Brand Toys reprezinta brandurile asa cum sunt ele percepute de consumatori, cu personalitate si caracter si nu ca o serie de numere sau mecanisme complexe.

Experienta tot mai mare pe care publicul o are cu brandurile conduce la aparitia unei indiferente globale fata de acestea. Cand brandurile sunt nou intrate intr-o tara, atunci sunt atractive, interesante si simboluri ale prosperitatii economice. Cu toate acestea, pe masura ce brandurile dintr-o piata se maturizeaza, ele isi pierd stralucirea, consumatorii avand tendinta sa se plictiseasca si sa caute altceva. Guy Murphy

*Despre Social Mention
Social Mention este o platform de cautari si analize social media care agrega continutul generat de utilizatori intr-un flux unic de informatie. Aceasta permite monitorizarea si masurarea a ceea ce consumatorii spun despre branduri, despre companii, despre produse sau despre orice alt subiect in social media, in timp real.
Social Mention monitorizeaza direct peste 100 de platforme social media, inclusiv Twitter, Facebook, FriendFeed, YouTube, Digg, Google si altele.

Bucuresti, 18.05.2011

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.