Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Juriul Internetics 2011 reuneste 21 de specialisti in marketing online din Romania

Juriul Internetics va analiza si va premia cele mai bune campanii interactive, site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare si cele mai bune executii pentru zona de mobile advertising, advertising games, banners, viral video, e-mail marketing si social media, care au fost lansate pana la 1 septembrie 2011.

Panelul de jurati este format din: Alin Zăinescu (Consultant în comunicare şi Partener MediaIQ şi StatusPimp), Alina Gheorghiu (Digital Marketing Manager, Nokia), Ana Bulgăr (Online Manager, Petrom), Andrei Lăscuţ (Brand Manager, Grolsch), Bogdan Epure (Internet Marketing Director, CME Media Services Limited), Bogdan Toacşe (Marketing Manager Home Care, Unilever SCE), Bogdana Butnar (Industry Manager, Google), Călin Clej (Marketing Manager, PepsiCo), Călin Fusu (General Manager, Neogen), Cristian Manafu (Managing Partner, Evensys), Dan Mareş (Direct to Consumer, Resource&Planning Manager, JTI), Daniel Gavrilă (Managing Partner, Glue), Daniel Pană (Executive Director Marketing Division, BCR), Doru Rusănescu (Energy Brand Champion, The Coca-Cola Company), Dragoş Novac (General Manager, Krogos Software), Mihaela Stănoiu (Marketing Manager, Samsung), Oana Iliescu (Online Sales Manager, Romtelecom), Răzvan Vâlceanu (General Manager Romania şi Republica Moldova, Bitdefender), Ştefan Liuţe (Co-fondator şi Strategy Director, Grapefruit), Valentin Sulfideanu (Manager – Online Capabilities, Vodafone), Victor Kapra (Consultant online independent şi jurnalist freelancer).

Mai multe informatii despre acestia gasiti pe www.internetics.ro.

Jurizarea va avea loc in luna noiembrie 2011. Membrii juriului trebuie sa urmareasca o serie de criterii, precum: conceptul si strategia, integrarea in strategia de comunicare a brandului, eficienta si potentialul, design-ul, interactivitatea sau continutul.

Lucrarile inscrise in categoria “Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare” vor primi anul acesta un premiu special de webdesign, ce va fi oferit de un juriu dedicat, format din Eugen Erhan si Tudor Muscalu (Designeri şi Fondatorii Fredo & Pid’Jin) si Marius Ursache (Designer şi Fondator Grapefruit).

Internetics si-a updatat structura si premiaza pentru prima data cele mai bune lucrari de mobile advertising dezvoltate in Romania.

Pentru inscrieri si mai multe detalii legate de structura competitiei, intrati pe site-ul festivalului.

Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising, care fixeaza standardele in comunicarea online din Romania. Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online, contribuind pe parcursul celor zece ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.

The Institute este o entitate de business a Millenium People, fondator al AdPrint, Internetics si Institute, THE magazine, organizator al Effie Awards, Scoala ADC si 10 ani de creativitate romaneasca.

Bucuresti, 27.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.