free download 78 travel guides written by experts

Juriul competitiei “10 ani de creativitate romaneasca” este format din 32 de creativi

de renume din Romania

Festivalul “10 ani de creativitate romaneasca” se poate mandri cu un juriu format din 32 de seniori ai industriei publicitare din Romania. Acestia vor avea sarcina de a evalua cele mai bune lucrari ale publicitatii romanesti din ultimii zece ani, lucrari care au impresionat la momentul lansarii lor si care, in continuare, raman reprezentative pentru categoria lor. Acestea trebuie sa indeplineasca o serie de criterii precum: sa aiba o strategie inovatoare, o idee originala si o executie de calitate. 

Membrii juriului “10 ani de creativitate romaneasca” sunt : Adrian Preda – MRM, Adrian Boţan – McCann Erickson Bucharest, Alina Gavrilă-Borţun – Gavrilă si Asociaţii, Andrei Tripşa – Three, Bogdan Moraru – Propaganda, Bogdan Naumovici – 23 Communication Ideas, Carmen Tiderle – Leo Burnett & Target, Cătălin Rusu – Rusu+Borţun Brand Growers, Claudiu Dobriţă– DraftFCB Bucharest, Codin Caradimu – CAP, Corina Băcanu – DDB Bucharest, Costin Popescu – CAP, Cristian KIT Paul – Brandient, Cristian Munteanu – TBWA, Dani Macarie – Ogilvy Group, Dragoş Coman – Carioca, Ema Prisca – Grey Worldwide Bucharest, Emilian Arsenoaiei – Arsenoaiei & Mătăşel, Liviu David – Next Advertising, Liviu Turcanu – Mercury 360, Lucian Georgescu – GAV, Marius Ursache – Grapefruit, Mihai Fetcu – Lowe&Partners, Mihai Gongu- Graffiti BBDO, Octav Gheorghe – Gavrilă şi Asociaţii, Laura Iane – Saatchi&Saatchi, Raluca Feher – CAP, Răzvan Căpănescu – Publicis România, Sorin Trâncă – Friends Advertising, Ştefan Vasilachi – GMP, Titus Dumitrescu – Ogilvy România, Vali Suciu – Odyssey Communication.

Festivitatea de premiere va avea loc in luna octombrie, in Bucuresti. In cadrul acesteia se vor anunta castigatorii fiecarei sectiuni si categorii de concurs, dar si premiile pentru cele mai bune lucrari din 2011. De asemenea, vor fi oferite distinctii speciale advertiserilor ce s-au remarcat in ultimii zece ani prin sustinerea creativitatii din publicitatea romaneasca.

In competitie se pot inscrie lucrari care au fost create si au rulat in perioada 2002 – 2011 pe teritoriul Romaniei.

Inscrierile in competitie s-au prelungit pana la data de 20 septembrie.

Bucuresti, 14.09.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *