Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Juriul ADOR 2010

ADOR, singurul festival al industriei de publicitate din Romania care premiaza gandirea strategica si creativa pe toate mediile, anunta juriul celei de-a noua editii.

Presedintele juriului de anul acesta este Guillaume-Ulrich Chifflot – Vice-President & Head of Creation, Leo Burnett, Franta. Ceilalti membri ai juriului sunt:
Armin Jochum – Creative Managing Director, Jung von Matt/Alster, Hamburg, Germania
Dave Bedwood – Creative Partner Lean Mean Fighting Machine, Marea Britanie Leandro Raposo – General Creative Director, McCann Erickson Madrid, Spania
Pietro Maestri – Executive Creative Director, JWT Milan, Italia.

Juriul va evalua toate lucrarile inscrise in competitia ADOR in perioada 13-24 septembrie 2010.

Lucrarile mai pot fi inscrise in competitie pana in data de 3 septembrie, costul fiind de 800 de lei/lucrare. Membrii UAPR si IAA beneficiaza de o reducere de 10%.

Una dintre noutatile ADOR 2010 este faptul ca lucrarile castigatoare in acest an in categoriile Magazine and Newspaper Print si OOH vor putea fi inscrise gratuit la AdPrint 2011.

Detalii despre membrii juriului, structura festivalului, precum si regulamentul competitiei pot fi consultate pe site-ul ADOR, www.ador.ro.

Extra info jurati:

Guillaume-Ulrich Chifflot – Vice-President & Head of Creation, Leo Burnett, Franta

Nascut in 1967, Guillaume-Ulrich Chifflot si-a inceput cariera in advertising in 1992, ca Art Director la BDDP Paris.

Dupa cinci ani in care a adunat mai multe premii la premiile ADC Franta si D&AD (Mc Donald’s, Michelin, Virgin, SNCF ) a devenit copywriter la CLM BBDO, dupa care a facut echipa cu Cedric Moutaud la Y&R Paris, in 2000, unde s-au ocupat de campania de relansare a unui faimos brand sportiv francez – Decathlon, premiat, printre altele, si cu EFFIE Grand Prix.

Anul 2002 ii gaseste alaturi de Erik Vervroeghen la TBWA Paris unde castiga mai multe premii internationale pentru SNCF, Absolut, Harry’s, Amnesty, AIDES sau Sony Playstation (11 premii, dintre care 4 de aur si 3 de argint). In 2006, Guillame a fost jurat la D&AD (Cinema & Television) si a devenit Deputy Creative Director la TBWA Paris.

In aprilie 2007 a devenit director de creatie BDDP & Fils, obtinand inca 26 de premii in trei ani, inclusiv la Cannes Lions, argint la Clio si Eurobest si French Outdoor Grand Prix in 2009. De asemenea, printul pentru Solidarites a castigat un leu de aur la Cannes in 2010.

Incepand din martie 2010, acesta conduce departamentul de creatie si este vice-presedinte Leo Burnett France.

Guillaume e, de asemenea, membru in Biroul French D&AD si preda advertising la Universitatea Sorbona (CELSA). Pe langa publicitate, Guillaume are o pasiune pentru caligrafie si conduce Number Nine – un brand multimedia care reuneste toate exercitiile acestuia de caligrafie, muzica si grafica din 1991 si pana in prezent.

Armin Jochum – Creative Managing Director, Jung von Matt/Alster, Hamburg, Germania

Armin s-a nascut in 1968 la Marbach am Neckar, Germania. A obtinut o diploma in graphic design si si-a inceput cariera in 1988 ca junior Art Director la DIE CREW, Stuttgart, Germania.

Intre 1994 si 2004 acesta a condus departamentele de creatie in cadrul agentiilor Wensauer DDB Neddham, H2E si Leonhardt & Kern, iar in 2004 Armin a devenit Chief Creative Officer al nou-fondatei agentii BBDO Stuttgart.

In 2009 a devenit Creative Managing Director, Jung von Matt/Alster, Hamburg, Germania, iar de la 1 iulie 2010 este membru al consiliului director al Jung von Matt AG.

In acelasi timp, Armin Jochum este membru al ADC si D&AD si preda in cadrul Texterschmiede, unde pregateste noi forte pentru ADC Germania. In 2008 a prezidat juriul Promo Lions de la Cannes Lions.

Dave Bedwood – Creative Partner Lean Mean Fighting Machine, Marea Britanie

Dave a lucrat in echipa cu partenerul sau, Sam Ball inca din 1995, fiind una dintre primele echipe de creatie care, in 1999, a migrat dinspre publicitatea traditionala catre online.

In 2001 au devenit directori de creatie ai agentiei de digital advertising, Tribal DDB, iar in 2004 au pus bazele agentiei Lean Mean Fighting Machine, alaturi de Dave Cox si Tom Bazeley. Au intrat, in acelasi an, in ‘Campaign Top Ten Creative Directors’ si in ‘Campaign Faces to Watch’.

In 2005 au fost alesi cea mai buna echipa de creatie din publicitatea online si au obtinut distinctia ‘Campaign Young Achievers of the Year’.

Au primit, de-a lungul timpului, numeroase premii la festivaluri precum: D&AD, One Show, Cannes, Clio, Creative Circle si Webby Awards.

In 2008, pe vremea cand numara 26 de angajati, agentia a devenit prima din Marea Britanie careia i s-a acordat distinctia ‘Interactive Agency of the Year’ in cadrul Cannes Lions.

In 2009, Dave a prezidat juriul categoriei de online advertising al D&AD Awards, iar in 2010 a facut parte din juriul categoriei Interactive in cadrul Art Directors Club Awards.

Leandro Raposo – General Creative Director, McCann Erickson Madrid, Spania

Leandro a castigat primul premiu pentru creativitate la 17 ani – o bursa pentru Special Creative School.

Leandro a fost Executive Creative Director al Agulla y Baccetti Lowe; in 2001, JWT Argentina l-a angajat General Creative Director si in 2005 a fost numit General Regional Creative Director al JWT Latam si singurul membru latin al boardului creativ international. In tot acest timp, a creat campania care, spre sfarsitul lui 2007, a adus prima femeie la presedintia Argentinei.

Leandro s-a mutat, intre timp, in Spania si este, in prezent, General Creative Director al McCann Erickson Spania. In doi ani, agentia a urcat de pe locul 10 pe primul loc in topurile creative si si-a crescut numarul de premii cu 250%, devenind singurul birou McCann Erickson intre primele 18 agentii din Gunn Report.

A castigat 20 de trofee la Cannes Lions, 14 la Clio Awards, TV Grand Prix la New York Festivals, si peste 100 de alte premii la festivaluri precum: The One Show, D&AD, Art Directors Club, Eurobest, Epica Awards si London International Awards. De asemenea, a fost nominalizat la premiile Grammy cu un videoclip pentru Warner, iar scurtmetrajul ‘Eva’, realizat pentru Unilever, a fost singura reclama introdusa in programul Havana Film Festival.

Raposo a fost numit unul dintre cei mai influenti creativi de catre Uniunea Agentiilor de Publicitate din Argentina, a facut parte din juriile celor mai cunoscute competitii de publicitate si a tinut conferinte in Argentina, Brazilia, Mexic, Cuba, USA, Marea Britanie, Franta, Malaezia si la Muzeul Guggenheim.

Pietro Maestri – Executive Creative Director, JWT Milan, Italia

Nascut in 1961, Pietro Maestri a trait prima experienta in publicitate in 1962, ca model pentru o campanie de print Shell.

In 1983 a devenit copywriter in cadrul McCann Erickson Milan. Dupa doi ani a plecat la Ogilvy & Mather Italia, iar mai apoi a devenit Creative Group Head al Young & Rubicam Italia. In 1988 TBWA il avea drept Associate Creative Director.

In 1991 a fondat, impreuna cu un partener, buticul de creatie cu 10 angajati, Transatlantic. Acesta s-a unit cu agentia Conquest (actuala Red Cell) a grupului WPP, iar Pietro a devenit Executive Creative Director si Senior Partner, administrand conturile nationale si internationale ale agentiei, intre care Alfa Romeo si divizia de inghetata Nestle.

Din 2002 este Executive Creative Director si membru al consiliului director al JWT Italia.

Pietro este membru ADC Italia si a reprezentat Italia in juriul Cannes Lions in 2002 si 2006.

Bucuresti, 18.08.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.