Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Junior Achievement România câștigă trofeul pentru educație la Business Challenges 2020

CCIFER = Business Challenges 2020

Business Challenges 2020 este o competiție de proiecte organizată de CCIFER – Camera Franceză de Comerț și Industrie în România. Ediția de anul acesta a fost dedicată rezilienței companiilor și organizațiilor în această perioadă.

CCIFER a decernat joi, 10 decembrie, cele 4 premii Business Challenges 2020, în competiția organizată cu scopul de a evidenția companiile și organizațiile care au abordat în mod proactiv perioada de pandemie. Junior Achievement România a fost premiată pentru proiectul Unlimited Education, care reunește educația și digitalizarea, dar și mediul economic și comunitatea.

Unlimited Education Digital Hub este noul proiect strategic al organizației, o soluție completă bazată pe agregarea soluțiilor hardware, software, conținuturilor educaționale și mijloacelor de comunicare și colaborare pentru a susține școala, profesorii și elevii în procesul de învățare la școală și acasă.

Criza COVID-19 a scos în evidență inegalități grave în ceea ce privește accesul la educație. La nivel european, se estimează că mai puțin de jumătate dintre tinerii cu vârste cuprinse între 6 și 16 ani pot accesa de acasă resursele educaționale online de care au nevoie.

CCIFER = Business Challenges 2020

Reducerea decalajului digital reprezintă un obiectiv prioritar pentru Junior Achievement, care a dezvoltat acest proiect și a verificat într-o versiune pilot soluțiile de învățare propuse, disponibile pe piață – pachete hardware, software și de internet, conținuturi și traininguri digitale pentru educația economică, financiară, antreprenorială și dezvoltarea competențelor profesionale. La acest pilot au participat peste 500 de profesori și 10.000 de elevi și studenți în perioada aprilie-iunie 2020.

Proiectul pilot stă la baza dezvoltării unui HUB educațional digital – Unlimited Education Digital Hub –, ce poate fi adaptat mai multor arii de interes sau curriculare și implementat inclusiv în mediile defavorizate economic.

„Proiectul este un model reprezentativ pentru noua noastră strategie, prin care încercăm să folosim toate resursele organizației, precum și pe cele existente în școli, comunități sau mediul de afaceri, oferind soluții rapide, ușor de adaptat, cât mai potrivite pentru toți partenerii noștri”, a arătat Ștefania Popp, CEO Junior Achievement România. „Valoarea sa pe termen lung constă în faptul că poate fi desfășurat atât în contextul actual, cât și în condiții normale, iar pe parcurs pot fi adăugate conținuturi de tip blended learning și instrumente digitale noi, precum și diferite activități menite să contribuie în continuare la îmbunătățirea proceselor de predare în clasă și online”.

Proiectul se înscrie în cadrul mai larg al procesului de remodelare a întregii activități și a modelului de business, inițiat de JA România încă din luna martie 2020, având ca obiective creșterea ponderii fondurilor europene, a colaborării cu școlile și universitățile și regândirea modului de implementare a programelor, proiectelor și competițiilor JA.

Despre Unlimited Education Digital Hub

Proiectul, devenit proiect strategic al organizației, este deschis tuturor celor care doresc să îl susțină.

Realizat pe baza colaborării JA România cu profesori, elevi și studenți, încă de la începutul pandemiei, HUB-ul digital are 8 „camere” virtuale interactive și adaptabile, fiecare cu propriile recomandări de procese și instrumente tehnologice, disponibile pe piață gratuit sau la prețuri rezonabile:

  • Diagnoză (inventarierea resurselor disponibile; interviuri și sondaje menite să identifice nevoile exacte ale instituțiilor de învățământ, profesorilor, elevilor și studenților)
  • Resurse (campanii de responsabilizare și alte campanii online de identificare a celor mai accesibile pachete hardware, software și de internet existente pe piață și a persoanelor care doresc să participe la campania „Ajută școala în care ai învățat”)
  • Training (resurse de training transmise trainerilor locali de către trainerii principali, prin intermediul webinariilor și/sau întâlnirilor față în față)
  • Profesor (conținuturi și resurse educaționale pentru învățarea la distanță în timpul pandemiei și după, prezentate în format blended learning și adaptate elevilor și studenților proveniți din mediile defavorizate economic; canale de consultanță pentru profesori, mentori și voluntari)
  • Studiu (materiale și instrumente educaționale pe care elevii sau studenții le pot folosi atât acasă, cât și la clasă; canale de consultanță pentru elevi, studenți și profesori)
  • Bibliotecă (instrumente de colectare, organizare, traducere și digitalizare a materialelor educaționale; mijloace de colaborare în vederea creării de noi conținuturi educaționale sau actualizării conținuturilor existente; evenimente de tip hackathon dedicate profesorilor, structurate pe diferite arii curriculare sau niveluri educaționale)
  • Evaluare (instrumente de testare înaintea, în timpul și după finalizarea activităților; certificări pentru profesori, elevi și studenți)
  • Relaxare (spațiu virtual destinat profesorilor, în care aceștia se pot relaxa, pot schimba idei sau propune proiecte; colțul elevului și al studentului).
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.