Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Jumatate de deceniu de eficienta in comunicare

Dacia, singurul brand premiat la cele cinci ediţii Effie

După cinci ani de zile, Dacia este SINGURUL brand din România premiat la toate ediţiile Effie Awards. În 2008, Graffiti BBDO şi Dacia obţin un nou rezultat de excepţie la Effie – Silver pentru campania Logan Easy ABS (la categoria PROMOTIONS NON-FMCG PRODUCTS). Echipa stabileşte, astfel, o performanţă neegalată până acum de niciun alt brand de pe piaţa românească – prezenţa constantă Dacia pe scena festivalului eficienţei în publicitate, în toţi cei cinci ani de când se desfăşoară în România. Premiile obţinute la toate ediţiile Effie sunt o recunoaştere publică a eficienţei campaniilor Dacia în ultimii cinci ani şi fac din acest brand un „sustained succes”, în condiţiile în care competiţia pe piaţa auto este foarte agresivă.

„Din informaţiile pe care le deţin, Dacia reprezintă SINGURUL brand premiat constant la toate cele 5 ediţii ale festivalului Effie. O performanţă cu care ne mândrim, cu atât mai mult cu cât în fiecare an asistăm la o continuă creştere a cantităţii şi calităţii campaniilor înscrise. Iar cel de-al 5-lea premiu obţinut de Dacia este cu atât mai meritoriu cu cât în 2007, în gama Logan, o gamă mono-produs practic, nu a existat nicio lansare semnificativă” apreciază Eduard Croitoru – Director de Publicitate Dacia.

 „Aceste Effie “5 in a row” spun mai mult decât orice premiu punctual. Este un istoric ce ne face mult mai bucuroşi decât o campanie platformă, deoarece am fost obligaţi mereu să inovăm comunicarea Dacia pe piaţă, ca să reflectăm dinamica brandului”, spune Ştefan Chiriţescu, Head of Planning, Graffiti BBDO.

Dacia, o poveste despre eficienţă în comunicare:

2004 – Dacia: Gold Effie
2005 – Dacia: Silver Effie
2006 – Dacia: Silver Effie
2007 – Dacia: Bronze Effie
2008 – Dacia: Silver Effie.
Primul Effie caştigat de Dacia a fost chiar un Gold, atunci când în 2004 campania „Încearc-o şi mai vorbim” pentru Dacia Solenza a fost desemnată cea mai bună din categoria produselor de larg consum nealimentare. În 2005 s-a impus la Effie unul din serviciile post-vanzare de la Dacia, dezvoltate în paralel cu produsele sale de succes. „Dacia Asistenţă” a câştigat Silver Effie în categoria „Altele”. Un an mai târziu, campaniei „Logan Diesel – îţi schimbă viaţa” i se acordă Silver Effie în categoria Durabile, în condiţiile în care aurul nu se acordase. Iar în 2007, la doi ani de la lansarea modelului Logan, Dacia primeşte Bronze Effie, în aceeaşi categorie Durabile, pentru campania dedicată noului model Logan MCV.

Bucuresti, 20.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.