Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

JTI Romania a lansat campania „Contrabanda dauneaza grav societatii”

JTI Romania a anuntat astazi lansarea campaniei „Contrabanda dauneaza grav societatii”. Reprezentantii JTI au aratat, intr-o conferinta de presa, ca scopul campaniei, desfasurate cu sprijinul Autoritatii Nationale a Vamilor, este de atentionare a opiniei publice asupra efectelor negative pe care contrabanda cu tigarete le are asupra societatii. Conform studiului Novel Research, piata neagra a tigaretelor continua la sfarsitul trimestrului trei sa se situeze la un nivel ridicat, reprezentand aproape un sfert din consumul total de tigarete.

Mesajul campaniei, realizate de agentia de publicitate DRAFTFCB, este ca fenomenul contrabandei nu afecteaza doar bugetul de stat sau companiile in sine, ci siguranta si calitatatea vietii, prin limitarea drastica a resurselor de finantare alocate in acest sens.

Campania se deruleaza in perioada 8 noiembrie -14 decembrie 2010 si cuprinde majoritatea suporturilor clasice de publicitate. Campania outdoor se desfasoara in Bucuresti si alte sapte orase afectate de contrabanda, constand intr-o serie de cinci imagini afisate in peste 100 de amplasamente. La acestea se adauga si spoturi filmate, difuzate in 43 de statii de metrou si pe 23 de ecrane publicitare din Bucuresti. Presa scrisa nationala (10 cotidiane si saptamanale de mare tiraj) este dublata de o componenta online, prin Internet banners pe sase site-uri. Special pentru aceasta campanie a fost creat Site-ul www.faracontrabanda.ro.

In cadrul conferintei au fost prezentate imaginile din campanie, o expozitie de fotografie care ilustreaza domeniile afectate de contrabanda, dar si caricaturi inedite pe aceasta tema, realizate de Octavian Andronic si Doru Axinte.

Campania lansata de JTI are si o componenta educationala puternica.

"Contrabanda este o problema grava in Romania. Intr-un climat economic dificil, consumul de produse de contrabanda inrautateste si mai mult lucrurile pentru noi toti. Daca vrem sa revenim la prosperitate economica, atunci trebuie sa fim constienti ca este absolut necesar sa descurajam comertul ilicit. Taxele trebuie platite pentru ca autoritatile sa poata directiona banii in proiecte vitale pentru economie si societate: de infrastructura, investitii in sectoare economice profitabile etc. Comerciantii legali isi vor spori afacerile si vor plati mai mult statului, daca vanzarile lor sunt mai putin afectate de produse ilegale mai ieftine. In acelasi timp, publicul general trebuie protejat de valul de criminalitate asociat contrabandei. In lupta cu acest flagel, industria si autoritatile trebuie sa lucreze impreuna pentru a raspunde amenintarii si a asigura un mediu economic sanatos in Romania." a declarat Neil Coupland, General Manager, JTI Romania.

Informatii suplimentare: contrabanda cu tigarete reprezinta un sfert din totalul pietei

Piata neagra a tigaretelor a ajuns la sfarsitul trimestrului al treilea la 24,4%, conform ultimului studiu al companiei de cercetare Novel, care prefigureaza datele pentru finele anului. Astfel, comertul ilicit a scazut semnificativ fata de nivelul record, de 36,2% in luna ianuarie, dar este in crestere fata de luna iulie, cand a inregistrat 21,3%. Regresul fenomenului s-a datorat eforturilor concertate ale autoritatilor, definirii unei strategii de combatere a contrabandei si evaziunii fiscale, precum si schimbarilor aparute in cadrul de reglementare.

Bucuresti, 24.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.