Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

JOYNOMICS: The Study of Joy and Progress este fundamentul noii campanii de comunicare JOHNNIE WALKER

– Joy Will Take You Further

Cercetatorul Matt Killingsworth explica factorii care determina bucuria umana si rolul pe care aceasta il joaca in obtinerea succesului

Joynomics: The Study of Joy and Progress este studiul efectuat de Matt Killingsworth, care sustine noua campanie de comunicare Johnnie Walker – Joy Will Take You Further. Lucrarea trateaza stiinta fericirii, Joynomics: The Study of Joy and Progress, fiind o analiza a bucuriei si a rolului pe care aceasta il joaca in dobandirea succesului.

Joy Will Take You Further infatiseaza o noua perspectiva asupra progresului personal reunind povestile unor personaje care au devenit cunoscute prin felul diferit de a vedea lucrurile, succesul datorandu-se viziunii lor pozitive despre viata.

Dr. Matt Killingsworth, psiholog si om de stiinta american, specializat in studierea fericirii umane, a fost consultant in cadrul campaniei Joy Will Take You Further. "Uneori, oamenii se gandesc la fericire ca la un tel greu de atins, care poate fi obtinut doar prin ani de munca sustinuta sau doar atunci cand ating niste repere conventionale, pre-definite de succes – o crestere salariala sau o casa mai mare. Dar exista tot mai multe dovezi care arata ca important este sa te bucuri pe parcursul calatoriei, succesul fiind astfel mult mai probabil”, a declarat psihologul Matt Killingsworth.

Cercetarile recente ale cauzelor si efectelor bucuriei arata ca oamenii sunt cu mult mai productivi, cooperanti si creativi atunci cand se simt impliniti. Cu toate acestea, nivelul de satisfactie este fluctuant, iar fericirea ramane dezideratul absolut al lumii.

Campania Johnnie Walker puncteaza, prin studiul asupra fericirii si progresului realizat de Matt Killingsworth, beneficiile viziunii optimiste asupra vietii, precum si identificarea circumstantelor si a lucrurilor care ne fac fericiti.

Joy Will Take You Further si Joynomics vin sa schimbe teoria generalizata asupra modului in care este obtinuta fericirea prin aprecierea eforturilor si a fiecarei etape care ne duce mai aproape de obiectivul stabilit. Cercetarile arata ca atunci cand o persoana este fericita, devine mai motivata, mai energica si productiva, astfel ca fericirea este o cauza a succesului, care ajuta la depasirea obstacolelor. In Joynomics, sunt sintetizate si cele mai importante principii care ar trebui sa ne ghideze atunci cand consimtim ca fericirea este un drum si nu o destinatie. Printre acestea, recunostinta, aprecierea timpului prezent si a momentului, empatia si adaptabilitatea, precum si activitatea fizica sunt elemente care ne aduc implinirea.

In plus, psihologul fericirii, trateaza in Joynomics si aspectul benefic pe care il joaca in viata noastra trairile si sentimentele negative. Asa cum fericirea influenteaza evolutia individului, emotiile negative gestionate corect ne pot face susceptibili de a suporta situatiile limita. De la manie, tristete, gelozie si rusine, toate aceste trairi isi pun amprenta asupra dezvoltarii personalitatii umane si a devenirii personale.

Maniera in care ne raportam la experientele de zi cu zi sunt cele care ne definesc si ne aduc mai aproape de un climat pozitiv, favorabil progresului si dezvoltarii. Solutionarea provocarilor cu stapanire de sine, socializarea prin empatie si toleranta, precum si viziunea optimista asupra vietii sunt elementele cheie care ne aduc satisfactie.

"Ca brand, Johnnie Walker a fost intotdeauna simbolul progresului – aceasta a fost povestea whisky-ului nostru de cand John Walker a fondat compania in urma cu aproape 200 de ani. Ce am invatat in cele doua secole de experienta este ca progresul nu trebuie sa fie o calatorie complicata. Ne putem bucura de fiecare pas pe care il facem si cu cat suntem mai fericiti cand depasim obstacole, cu atat suntem mai aproape de a ne atinge telurile. Dovezile intaresc si mai mult convingerea ce sta in centrul noii noastre campanii de brand: Joy Will Take You Further", a declarat Guy Escolme, Global Brand Director Johnnie Walker despre noua campanie.

Timp de 16 ani, brandul Johnnie Walker s-a identificat cu modelul glorios al perseverentei si al statorniciei in munca, convingeri si atitudine. Noua campanie Joy Will Take You Further pune accentul pe bucurie, care devine astfel cheia progresului.

Bucuresti, 15.10.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *