Jorg Riommi a fost ales în juriul competiţiei Young Ones din cadrul festivalului The One Show 2017, organizat anual în New York, SUA. Juriul competiţiei strânge profesionişti din industria creativă la nivel global şi are ca scop să inspire şi să susţină următoarea generaţie de profesionişti din advertising.
Sunt mândru şi onorat să mă alătur unui grup de juraţi atât de grozav ca cel al competiţiei Young Ones al The One Show. Sunt nerăbdător să văd şi să evaluez idei noi şi grozave anul acesta. – Jorg Riommi, Chief Creative Officer – Publicis România/Publicis One
De-a lungul carierei sale, Jorg a făcut parte din juriul unora dintre cele mai importante festivaluri de advertising internaţionale, precum: Dubai Lynx Awards 2010, New York Festivals 2012, Eurobest 2014, CLIO 2016 şi Golden Drum 2016.
Jorg Riommi ocupă poziţia de Chief Creative Officer al Publicis România/Publicis One din iulie 2014.
De-a lungul anului trecut, Publicis România/Publicis One a câştigat 64 de trofee şi 43 de nominalizari în cadrul celor mai importante festivaluri locale şi internaţionale de advertising, culminând cu trofeul Golden Rose şi titlul de Agenţia Anului la Golden Drum 2016.
În plus, Publicis România a fost desemnată cea mai creativă agenţie din reţeaua Publicis în Europa Centrală şi de Est după rezultatele Cannes Lions 2016 şi a doua ca eficienţă din România (conform Effie Effectiveness Index Romania 2016).
Despre competiţia Young Ones:
Young Ones este o competiţie pentru studenţi şi tineri absolvenţi din cadrul festivalului The One Show, care le oferă acestora oportunitatea de a cunoaşte profesionişti din industria de advertising şi de a primi un feedback valoros pe portofoliile lor.
Mai multe detalii despre festivalul The One Show 2017 aici.