Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Jolidon a defilat alaturi de John Galliano, Cristian Lacroix si Chantal Thomass

In perioada 6-8 septembrie 2008, Jolidon a participat la cel mai important eveniment din lumea modei pe plan mondial: Mode City 2008, salonul dedicat exclusiv lenjeriei, costumelor de baie şi vestimentaţiei pentru plajă din cadrul evenimentului “Paris Capitale de la Creation”.

Singurul brand care a reprezentat România la acest eveniment, Jolidon şi-a afirmat notorietatea pe scena internaţională a lenjeriei şi costumelor de baie, alături de nume precum John Galliano, Alberta Ferretti şi Christian Lacroix. Consideraţia de care se bucură Jolidon mulţumită ascensiunii spectaculoase din ultimii ani au determinat organizatorii Mode City 2008 să aloce un spaţiu de expunere destinat special grupului Jolidon, în cadrul expoziţiei “The Best of Lingerie and Balneaire”.

Dovedindu-si inca o data statutul de brand de prestigiu in galeria marilor producatori de lenjerie si costume de baie, Jolidon a obtinut aprecierea desavarsita a organizatorilor si vizitatorilor salonului, mărcile Jolidon, Prelude, Infiore şi Lilly fiind selecţionate pentru a participa la toate evenimentele salonului, ilustrând tendinţele inovatoare pentru 2009-2010.

Prezent cu 3 standuri, pentru o comunicare clară şi o segmentare definitorie a mărcilor din portofoliul său, grupul internaţional Jolidon a prezentat colecţiile primavară-vară 2009 pentru lenjerie şi vară 2009 pentru costume de baie.

Marca Prelude s-a evidenţiat printr-un stand de prezentare care aducea aminte de atmosfera intimă a boudoir-elor franţuzeşti, împodobit cu dantele bogate, voaluri străvezii şi draperii din cristale Swarovsky. Mobila în stil renascentist, accentele aurii, iluminarea caldă şi uşor teatrală au redat perfect esenţa brand-ului Prelude, dedicat “prinţesei moderne”, aristocratei elegante şi rezervate care îşi exprimă puterea într-o manieră subtilă şi feminină. Standul a fost amplasat în zona Designer Labels&Creations, în apropierea standurilor de prezentare Chantal Thomass, Alberta Ferretti şi Andres Sarda.

Mărcile Jolidon şi Jolidon Clandestine – adresate femeii încrezătoare în puterea sa de seducţie, misterioasă în viaţa privată şi conştientă de dualitatea emoţiilor – au fost reprezentante printr-un stand decorat în stil minimalist, cu linii simple şi moderne, evidenţiate de volume geometrice şi contraste în alb şi negru. Pereţii pe care au fost asamblate ecrane cu plasmă au conferit întregului spaţiu un aer futurist.

Noile colecţii sub marca Jolidon Clandestine, Mystery şi Incognito, au atras atenţia prin materialele preţioase, panglicile satinate şi detaliile dantelate, creând armonii vizuale incitante.

Cel de-al treilea stand, dedicat Grupului Jolidon, a găzduit mărcile Lilly, Eclizia, Kelitha, Infiore şi Chiaro di Luna.

Mai mult, Jolidon s-a numărat printre cele câteva companii care au obţinut acceptul organizatorilor de a desfăşura parade în stand, pentru lansarea colecţiei de costume de baie pentru femei şi a colecţiei destinate bărbaţilor. Parada Jolidon a constituit punctul principal de atracţie al zonei, trupa de dansatori de la emisiunea “Dansez pentru tine” animând atmosfera şi atrăgând vizitatorii.

Succesul de care s-au bucurat standurile de prezentare Jolidon şi noile colecţii primavara-vara 2009 pentru lenjerie şi vara 2009 pentru costume de baie în cadrul salonului Mode-City a determinat consolidarea imaginii Jolidon ca fiind un brand inovator, plin de imaginaţie, care intuieşte dorinţele şi capriciile femeii moderne.

Înfiinţat în 1993, grupul a trecut în anul 2007 printr-un un proces elaborat de rebranding, care a concentrat spiritul Jolidon în sloganul “European Fashion Lingerie”.

Creat în jurul esenţei “absolute feminity”, Jolidon Fashion Lingerie se adresează femeii inexplicabile şi paradoxale, detaşate şi feminine, care se plasează mereu, instinctiv şi amoral, în centrul atenţiei.

În prezent, grupul Jolidon cuprinde patru mari companii, peste 3000 de angajaţi şi 119 magazine proprii în cele mai mari centre comerciale din Europa: 71 în principalele oraşe din România, 3 în Budapesta, 35 în Italia şi 10 boutique-uri în Franţa, în sistem franciză, urmând ca numărul acestora să se dubleze până la sfârşitul acestui an. Produsele Jolidon, premiate la marile festivaluri de modă, sunt distribuite în 21 de ţări, printre care se numără Japonia, Canada, SUA, Israel şi Africa de Sud.

Despre Mode City
Timp de cinci zile, la începutul lunii septembrie, Parisul a invitat întreaga lume să redescopere ritmurile şi surprizele unui oraş magic. În cadrul unui eveniment denumit generic “Paris Capitale de la Creation”, originalitatea şi tendinţele, moda şi decoraţiunile, designul şi accesoriile, formele şi culorile, texturile şi imaginile s-au contopit pentru a oferi vizitatorilor o desfăşurare impresionantă de forţe a ceea ce consacrat Parisul ca fiind capitala mondială a bunului gust.

Târgurile de creaţii vestimentare, încălţăminte, lenjerie intimă, bijuterii şi decoraţiuni interioare desfăşurate la Paris Expo Porte de Versailles şi Paris Nord Villepinte, împreună cu evenimentele din City of Paris şi Paris Région Ile de France au readus capitala Franţei în centrul atenţiei, prezentând-o într-o nouă lumină.

Sub egida “Paris Capitale de la Creation”, s-a desfăşurat în premieră la Paris, între 6 şi 8 septembrie, Mode City – salonul dedicat exclusiv lenjeriei, costumelor de baie şi vestimentaţiei pentru plajă. Structurat în patru zone distincte – Young Fashion, Designer Labels&Creations, Cocooning şi The Essentials, acest rendezvous al viitoarelor tendinţe a reunit peste 700 de branduri reprezentând 90 de ţări, standurile fiind dispuse pe o suprafaţă de 30.000 de metri pătraţi.

Din cei peste 25.000 vizitatori, 70% au fost cumpărători internaţionali iar restul de 30% – francezi, reprezentând reţele multimarcă, boutique-uri independente, distribuitori şi magazine renumite, precum Galeriile Lafayette, Printemps şi La Redoute.

Bucuresti, 22.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.