Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

JOE si Interactions reinventeaza retelele sociale

● O saptamana la mare alaturi de alti 9 necunoscuti pentru cei care demonstreaza ca socializarea offline bate socializarea online
● Peste 1000 de participanti si 2500 de coduri in primele 2 zile de la lansarea campaniei

Nestle si Interactions continua campania “JOE – Indrazneste” si lanseaza o noua provocare: “Indrazneste sa reinventezi retelele sociale”, prin care scurteaza drumul dintre socializarea online si cea offline. Cinci fete si cinci baieti pot castiga o excursie de o saptamana la mare, la o vila de 4* in Mamaia, daca sustin cauza JOE de a impulsiona prin mediul online prieteniile adevarate din offline. De asemenea, campania urmareste promovarea celor doua sortimente JOE, Joyz si Caramel, prin creionarea personajelor Jessica Joyz si Jose Armando de Carafuentes, zis si “Caramel”, cu sfaturi si motive despre “de ce si cum sa te lasi de socializatul online si sa il incerci pe cel offline”.

Pentru a castiga marele premiu JOE, participantii trebuie sa acceseze www.indraznestesitu.ro, sa-si creeze un cont de utilizator si sa adune cat mai multe puncte introducand codurile de pe ambalaje. De asemenea, acestia pot utiliza si codurile Joker pe care le pot castiga pe site o data ce au trimis idei si argumente inovatoare pentru care socializarea offline o surclaseaza pe cea online.

“Joe este un brand care incearca sa schimbe perspectivele. De data aceasta, incearca sa schimbe perspectiva asupra retelelelor sociale demonstrand adevarata miza: sa iti faci prieteni adevarati in offline”, declara Anca Beta, Group Brand Manager, Nestle.

“Sunt mandru de acest proiect din doua motive majore. In primul rand, este construit pe baza continutului generat de utilizatorii campaniei incepute anul acesta, care declarau ca daca ar castiga 10.000 de Euro ar merge intr-o o vacanta inedita cu experiente inedite, in care sa cunoasca oameni noi. Exact ceea ce le ofera aceasta noua campanie JOE. Practic, incurajam noi oportunitati de interactiune. In al doilea rand, sunt multumit de primele rezultate. Primele 2 zile de promotie, fara a avea campania de media la turatie maxima, au adus rapid 1000 de participanti si peste 2500 de coduri introduse, ceea ce inseamna ca am avut un buzz bun. Si acesta este doar inceputul”, explica Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.

Echipa din spatele acestui proiect este formata din partea Nestle din Isolda Zavoianu – NHW & CRM Manager, Anca Beta – Group Brand Manager, Laura Jambore – Brand Manager, Anton Gherca – Junior Brand Manager, Raluca Boboc – CRM Coordinator si Ramona Toganel – Market Research Executive.

Echipa Interactions a fost formata din Denisa Armasu – Head of Creative Dept, Radu Ghitulescu – Sr Art Director, Boris Dobre – Junior Art Director, Andreea Stan – Account Manager, Adriana Postescu – Account Executive, Andrei Pop – Head of Technical Dept, Catalina Ilie – Web Designer Radu Dalbea – Software Developer, Diana Angheluta – Content Manager si Adrian Alexandrescu – Managing Director.

Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie si creatie, implementare si administrare de campanii de dialog si relationare cu consumatorii, web development si analiza/interpretare de date.

Bucuresti, 16.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.