Mâine, 5 august, începe cea de-a XXXI-a ediție a Jocurilor Olimpice de vară din Brazilia, iar subiectul a fost intens dezbătut în mass media.
Jocurile Olimpice – 11.171 menţiuni în online şi presa scrisă
În perioada 20 iulie – 3 august 2016, s-au înregistrat 11.171 de menţiuni referitoare la Jocurile Olimpice din acest an. 225 de menţiuni în presa scrisă şi 6.146 de menţiuni în presa online.
4.796 de menţiuni în Social media, dintre care 3.599 au fost pe Facebook.
Jocurile Olimpice 2016 – 5.491 reclame (20 iulie – 3 august)
Brandurile cu cele mai multe reclame difuzate în contextul Jocurilor Olimpice de vara din Brazilia sunt: Procter&Gamble – 3.079 spoturi difuzate, KFC – 810 reclame, Dedeman – 620 reclame, Skol – 567 reclame, Renault – 412 reclame.
Despre raport
Analiza a luat în calcul presa scrisă şi publicațiile online monitorizate de mediaTRUST în perioada 20 iulie – 3 august 2016. Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, în perioada 20 iulie – 3 august 2016. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.