Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Jidvei a lansat Ana si Maria – noile sale game super-premium

In cadrul targului Good Wine, Jidvei a lansat noile sale game super-premium Ana si Maria, ce contin vinuri seci si sunt destinate exclusiv Horeca. Noile game doresc sa marcheze momentul de maturitate la care a ajuns producatorul in urma investitiilor din ultimii ani in plantatii si tehnologie.

Desi prezentate publicului la sfarsitul lunii Martie 2012, proiectul a luat nastere la inceputul anului trecut, cand, din cele 2400 hectare ale Jidvei-ului, au fost alese parcelele cu expozitie sudica ce intruneau cele mai bune conditii pedo-climatice. Oenologii au urmarit indeaproape evolutia acestor plantatii pentru determinarea exacta a momentului in care strugurii au atins gradul perfect de maturare pentru fiecare soi in parte, iar culegerea acestora a fost facuta complet manual. Protectia antioxidanta si temperatura constanta au fost asigurate pe durata transportului pana la crama cu ajutorul zapezii carbonice.

Odata procesul de vinificare incheiat, la Jidvei au fost organizate degustari in orb, atat cu oenologii proprii, cat si cu specialisti din domeniu, iar cele patru vinuri care au obtinut cele mai mari punctaje au format cele doua game: Ana si Maria.

Astfel, pentru Ana s-au selectionat soiurile Chardonnay si Muscat Ottonel, iar pentru Maria Feteasca Alba si Pinot gris. Un alt element de noutate o reprezinta colaborarea cu oenologul Marc Dworkin, specialist recunoscut atat in Romania, cat si la nivel international, care a creat trei din vinurile amintite (Chardonnay, Feteasca Alba si Pinot Gris), in timp ce al patrulea vin (Muscat Ottonel) poarta semnatura oenologului sef al Jidvei-ului, Dr. Ioan Buia.

Si cum nimeni nu cunoaste mai bine podgoria si potentialul ei decat proprietarul, vinurile au fost prezentate sub emblema “Owner’s choice”, o garantie oferita de catre acesta consumatorului. Intregul concept de brand a fost realizat de catre agentia Spotlight Advertising pentru a exprima cat mai bine caracteristicile vinurilor prezentate: eleganta si rafinament. Pentru imaginea gamelor au fost alese doua castele ce apartin grupului Jidvei: Sanmiclaus si Cetatea de Balta, embleme ale zonei Tarnavelor.

Cu o podgorie ce se intinde pe 2400 hectare, investitii substantiale in plantatii, dar si in modernizarea cramei si a tehnologiilor de fabricare, conservare si pastrare a vinului, Jidvei este cel mai mare producator de vinuri albe seci si demiseci din segmentul premium din Romania.

Bucuresti, 03.04.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.