Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Jean-Marie Dru de la Cannes la Bucuresti

“Creativity your most powerful investment today”

Jean-Marie Dru (Presedinte TBWA/Worldwide si Presedinte al juriului la sectiunea Effectiveness Awards de la Cannes 2011) a sustinut ieri o conferinta despre eficienta, creativitate, new media si despre ce inseamna sa construiesti un brand astazi.

Daca in trecut consumatorii si clientii era multumiti de o comunicare repetitiva si mediocra astazi, datorita revolutiei digitale si a crizei, consumatorii vor sa vada idei creative, revolutionare.

Jean-Marie Dru a explicat ca este “foarte usor sa fii diferit fara sa fii relevant, e foarte usor sa fii relevant, dar nu diferit, dar provocarea cea mai mare este sa le imbini pe amandoua".

In timpul conferintei Jean-Marie Dru a prezentat o serie de campanii ale unor branduri care si-au creat propria identitate pe piata si a caror profit a crescut substantial datorita creativitatii eficiente. Apple a revolutionat complet piata IT cu produsele si campania “Think different”, adidas a devenit primul brand de articole sportive care sa ne convinga ca “Imposible is nothing”, TAG Heuer ne arata ca succesul este un joc al mintii (“Success is a mind game”), McDonalds ne induce ideea de fericire permanenta cu sloganul“ Happiness starts here”, iar Pepsi “refreshes the world” , in fiecare zi datorita campanilor sociale.

“Pentru a fi eficient pe o piata trebuie sa fii creativ, deoarece oamenii nu cumpara produse ale caror valori si idei nu se potrivesc cu stilul lor de viata!” a declarat Jean-Marie Dru.

Conferinta s-a adresat reprezentantilor de top ai principatelor corporatii de pe piata locala, oamenilor de marketing si comunicare si nu in ultimul rand mass mediei.

Jean-Marie Dru, presedintele TBWA\Worldwide, a fost anul acesta presedintele juriului nou infiintatei sectiuni Effectiveness Awards la Festivalul de publicitate de la Cannes. De peste 40 de ani in industria publicitatii, Jean-Marie Dru este autorul “Disruption”, conceptul care a revolutionat comunicarea ultimelor decenii si pe care TBWA\ l-a folosit in construirea unor brand-uri precum Apple, adidas, Playstation, Nissan, Pedigree sau Absolut.

Printre cartile scrise de Jean-Marie Dru se numara: “How Disruption Brought Order” (Palgrave, 2007), “Beyond Disruption” (John Wiley & Sons Inc, 2002), “Disruption” (John Wiley & Sons Inc.1996) si “Le Saut Créatif” (Lattès 1984).

Bucuresti, 29.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.