Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Jazz semneaza noi executii din campania pentru Provident „Cand este important pentru tine”

Jazz a continuat campania “Când este important pentru tine” a brandului Provident cu două noi execuţii.

Noua platformă de comunicare lansată în vara anului 2013 şi-a propus încă de la început să vorbească despre oportunităţile, dorinţele oamenilor şi cum pot deveni acestea realitate, chiar în contextul unei situaţii financiare mai dificile sau a unui context economic mai puţin favorabil.

„Schimbarea pe care am facut-o anul trecut în comunicarea brandului Provident ne face să ne punem tot timpul întrebarea: Ce este într-adevăr important pentru oameni? Este clar că nu banii sunt răspunsul, ci ceea ce poţi face cu ei pentru tine şi pentru cei dragi. Este o abordare profund umană care ne face să fim bucuroşi de colaborarea dintre noi şi Provident şi de rezultatele ei: creşterea tuturor indicatorilor de imagine măsuraţi în studiul de brand.” Valentin Suciu, Creative Partner Jazz.

Prima dintre execuţiile de final de 2013, intitulată „Bunicul” finalizează un an de succes şi consolidează noua strategie de comunicare pentru Provident. Echipa Jazz a plecat de această dată de la cel mai frumos gând pe care îl poţi avea de sărbători: să aduni întreaga familie în jurul bradului pentru a vă bucura împreună de sărbători, indiferent de cât de departe ar fi membrii familiei unul de altul în restul timpului. Spotul a fost filmat la Sirnea, pe vârful dealului, într-un peisaj autentic şi plin de farmec.

Campania a continuat şi în online, ca o extensie a poveştii din TV, în care au fost surprinse gândurile şi dorinţele altor membrii ai familiei. Unul dintre nepoţi care, în contextul bucuriei părinţilor, se gândeşte că ar fi un moment bun să îi convingă să îi cumpere un căţel.

Cea de-a doua execuţie „Oaspeţii”, lansată la începutul lunii ianuarie în online, continuă linia frumoasă a naraţiunii campaniei de Crăciun, cu decizia bunicului de a veni în vizită la unul dintre nepoţi pentru o perioadă mai lungă de timp. Mama, cu ajutorul Provident, reuşeşte să îi amenajeze acestuia o cameră în care să-l găzduiască, spre marea fericire a celui mic care se bucură nespus de prezenţa bunicului.

Si noua campanie are în online extensia gândurilor unora dintre personaje, care ne inspiră şi ne ajută să înţelegem mai bine ce contează cu adevărat pentru cei dragi: bunicul, uimit de curiozitatea nepoţelului, îşi propune să-i cumpere calculatorul despre care acesta îi tot vorbeşte .

Campaniile sunt gândite integrat, cu promovare simultană în online şi offline.

Agenţie: Jazz. Casa de producţie: Multimedia Est. Regizor: Radu Muntean.
Echipa Provident: departamentele de marketing şi comunicare.

Bucuresti, 27.01.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.