Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Jazz Communication semneaza campania “Donator de viitor” pentru World Vision

Jazz semneaza campania tv “Donator de viitor” pentru clientul World Vision Romania. Agentia a fost aleasa in urma unui pitch organizat anul trecut. Jazz a realizat pentru World Vision un spot TV si a coordonat un parteneriat strategic cu TVR1 si TVR2. Parteneriatul cu trustul TVR a fost conceput impreuna cu agentia Next Advertising.  

Spotul vorbeste despre filozofia fundatiei, aceea de dezvoltare comunitara, si sustine astfel campania de lansare a programului “Donator de viitor”. Aceasta s-a desfasurat in primele doua luni, octombrie si noiembrie, doar online, avand in centrul sau site-ul programului www.donatordeviitor.ro si pagina de facebook a fundatiei. Campania initiala a fost dezvoltata de o alta agentie. 

Spotul tv fost filmat intr-o comunitate din Dolj, iar protagonostii au fost copii si adulti de-ai locului, care au participat cu mult entuziasm, in ciuda frigului napraznic din acea zi. Mai mult, intreaga comunitate a fost prezenta la (probabil) cel mai marcant eveniment al satului lor din istoria sa recenta.

“Am filmat intr-una din cele mai napastuite zone din Romania.  Oricine ajunge sa intalneasca oameni care traiesc intr-o saracie lucie nu are cum sa nu fie impresionat. Dar sa elimini saracia nu este un act de caritate , ci un act de dreptate. Ca si sclavia, saracia nu este o stare naturala. Este provocata de om si poate fi eradicata de actiunile oamenilor, ca sa citez un autor al carui nume nu mi-l amintesc. Prin programul Donator de viitor fundatia World Vision Romania isi propune sa schimbe mentalitati si sa invete comunitatile sa devina autosustenabile”, a explicat Diana Benko, Partner Jazz.

Echipa Jazz a fost formata din: Roxana Panaitescu senior copywriter, Valentin Suciu Creative Partner si Diana Benko Partner.

Echipa World Vision din: Madalina Dicu – Senior Development & Fundraising Manager , Oana-Andreea Serban – PR & Communication Manager, Adela Fudulea — Marketing Manager.

Scopul campaniei este sa ii convinga pe romani sa devina donatori si sa sustina cu doar 68 de lei un copil dintr-o anumita comunitate din judetul Dolj. Astfel ii putem schimba viata si-l putem ajuta sa spere la un viitor cu vise implinite. Copiii sustinuti sunt reprezentantii comunitatii din care fac parte, astfel incat sustinatorii campaniei vor ajuta de fapt nu doar un copil, ci intreaga comunitate in care traieste acel copil. Donatorul are posibilitatea de a tine legatura cu copilul pe care il sponsorizeaza si chiar sa il viziteze pentru a se asigura de progresul acestuia.

Prima etapa a programului se deruleaza in perioada octombrie 2013 – septembrie 2014 in 13 comunitati defavorizate din județul Dolj, acesta fiind unul dintre judetele cu cel mai scazut nivel de trai din Romania. In prima faza a campaniei, cei care doresc sa sustina demersul World Vision pot sprijini unul din cei 600 de copii inscriși în program, prin donații lunare de 68 de lei pe www.worldvision.ro/donator-de-viitor.

Programul de dezvoltare comunitara este cea mai buna solutie de eradicare a saraciei. Pornind de la faptul ca bunastarea copilului este strans legata de bunastarea familiei sale si a comunitatii in care traieste, World Vision Romania lucreaza alaturi de oamenii din fiecare comunitate pentru a rezolva problemele cu care se confrunta ( ex: apa curata, dispensar, scoli mai bune, etc.), astfel incat membrii ei sa devina capabili sa-si ia soarta in propriile maini si sa-si ingrijeasca mai bine copiii.

In primul rand, fundatia impreuna cu membrii comunitatii identifica cele mai acute nevoi ale acesteia si alcatuiesc impreuna planul de activitate pe o perioada de 3 – 5 ani, care apoi este imediat pus in practica. Apoi membrii comunitatii sunt invatati si pregatiti de catre reprezentantii World Vision pentru a sti cum sa aiba singuri grija de ceea ce au construit si cum sa dobandeasca resurse voi pentru a beneficia de o dezvoltare de succes, pe termen lung. Dupa ce comunitatea a devenit mai sanatoasa si mai puternica, World Vision se indreapta catre alte comunitati, fiind sigur ca a lasat in urma o alta mentalitate si o alta viziune asupra zilei de maine.

Mai multe informatii despre campaniei puteti accesa la urmatorul link: //www.worldvision.ro/donator-de-viitor-1.

Doljul reprezinta unul dintre judetele din Romania cu cel mai mare risc de abandon scolar din ultimii patru ani de zile, cat si judetul cu cel mai mare numar de someri din tara. Conform statisticilor, in ianuarie 2013 erau14.310 familii beneficiare de ajutoare sociale, iar potrivit datelor oferite de Ministerul Muncii, aproximativ trei sferturi din totalul familiilor beneficiare (75,5%) aveau domiciliul in mediul rural.

Bucuresti, 20.01.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.