Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Jameson, Irish whiskey si film romanesc

Festivalurile GOPO şi TIFF sunt susţinute de Jameson,
numărul 1 mondial pe piaţa whiskey-ului irlandez

Marcă de elită în portofoliul Pernod Ricard, cu tradiţie în a susţine arta cinematografică internaţională, Jameson se alătură acum filmului românesc, prin sponsorizarea a două manifestări cinematografice de anvergură:
Gopo şi TIFF

Un film bun este o sursă inepuizabilă de senzaţii, pe care timpul le augmentează, dezvăluindu-le în acelaşi timp esenţe nebănuite. Iar dacă ne gândim că Jameson este un brand sofisticat, inteligent, imprevizibil, o băutură fină ce permite asocierea cu arome din cele mai variate, vom vedea că apropierea de lumea filmului decurge cât se poate de natural. Mai ales că, deopotrivă în cazul unui film bun şi al unui whiskey de clasă, trecerea timpului nu face decât să aducă mai multă fineţe şi să evidenţieze calităţile naturale.

Pe piaţa culturală din România, din ce în ce mai sofisticată, mai selectivă în ce priveşte valorile la care aderă, Gopo şi TIFF sunt mai mult decât simple festivaluri, sunt două acţiuni de pionierat. Iar brandul Jameson – modern, urban, identitar este onorat de asocierea cu ele.  

Jameson a înfiinţat The Jameson Short Film Award (JSFA), în parteneriat cu Comisia Europeană a Festivalurilor de Film din Bruxelles. Conform acestei tradiţii de susţinere a artei cinematografice, celebra marcă de whiskey irlandez susţine acum şi în ţara noastră Secţiunea de Scurt Metraj a Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF), a cărui a şasea ediţie se va derula simultan în Cluj (1- 10 iunie) şi Sibiu (4-10 iunie).

„Vom fi acolo, în galeria celor mai buni, pe parcursul tuturor serilor de festival. Susţinerea TIFF si GOPO de către Jameson nu este doar o sponsorizare, ci o linie strategică pe care vrem să o imprimăm brandului. Personal, sunt extrem de încântat că, în sfârşit, am reuşit să fiu alături de un prieten vechi.” Florin Maxim, Brand Manager, Pernod Ricard România.

Pe plan internaţional, Jameson se implică puternic în festivalul newyorkez Tribeca, o iniţiativă a celebrului actor american Robert de Niro, care îşi propune să revitalizeze viaţa Manhattan-ului după teribilele atentate din 11 septembrie 2001.

Bucuresti, 22.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.