Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

James Martin pornește la drum prin America, numai la TV Paprika

Aventurile lui James Martin în America

Inspirat de aventurile lui din Franța (prezentate în cadrul emisiunii „Aventuri culinare în Franţa cu James Martin”, care a fost difuzată în premieră, în vara anului trecut, pe TV Paprika), maestrul bucătar James Martin își continuă circuitul gastronomic, următoarea oprire fiind Statele Unite.

Noul format (producție 2017) este intitulat „Aventurile lui James Martin în America” și începe pe 8 iunie, de la ora 21:00, pe TV Paprika.

Dincolo de Atlantic, britanicul descoperă cele mai captivante, surprinzătoare și diverse bucate și încearcă să înțeleagă spiritul american pur.

Aventurile lui James Martin în America

Chef-ul și-a dorit mereu să exploreze America, așa că nu putea rata șansa de a călători cu vehicule emblematice (ca Harley Davidson, Aston Martin, Pontiac) de la Est la Vest, din Napa Valley până în Hamptons și din Los Angeles până la New York, descoperind paleta surprinzătoare și seducătoare a culturii culinare americane, dar și chefi celebri de aici (ca Wolfgang Puck și Eric Ripert).

În paralel, James prepară propriile versiuni ale mâncărurilor clasice americane – mai întâi pe drum, apoi acasă, în bucătăria lui din Marea Britanie. Emisiunea are 20 de episoade, care vor fi pe post de luni până vineri, de la 21:00 (reluarea este programată a doua zi, de la ora 14:30). Pregătiți-vă să fiți uimiți, inspirați și… înfometați în fața micilor ecrane!

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.