Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IT&C, liderul industriilor care dezvoltă Business Superbrands în România

Leaderi în Business Superbrands

IT&C, consultanța și sectorul bancar se află în topul 3 al categoriilor ce dezvoltă Business Superbrands în domeniul afacerilor, în România, conform rezultatelor cercetării și votului juriului format din 30 de experți, în cadrul ediției Business a programului Superbrands pentru România 2017, derulat de BDR Associates. Acestora le urmează, în top, sectorul energetic, construcții, servicii financiare, industria auto, îngrijire personală, asigurări și servicii de curierat. Brandurile situate în poziție de lider, în cadrul fiecăreia dintre aceste categorii, sunt IBM, Ernst & Young, Banca Transilvania, Enel Energie și Engie, Holcim și BASF, Visa, Automobile-Dacia, P&G și Henkel, NN, FAN Courier și DHL.

Superbrands 2017, infografic

Tendințe în Consumer Superbrands

Tendința dezvoltării mediului online și digital este reflectată în mod dominant în cadrul ediției Consumer Superbrands a studiului Superbrands axat pe consumatori, derulat de către BDR Associates în parteneriat cu IPSOS, prin prezența puternică în top a brandurilor care activează ca jucători cheie în comerțul online sau ca vectori importanți în câștigarea admirației și loialitățtii consumatorilor. De asemenea, este relevantă tendința de a pune accent pe cultura și brandurile românești, mai vizibile în spațiul media, interesată mai mult față de anii anteriori de valorile și tradițiile naționale. Brandurile de succes sunt cele care reușesc să își extragă inspirația din rădăcinile românești și să se comporte ca un brand global și modern, în relația cu consumatorii, în livrarea produselor și a serviciilor. Ediția din acest an a studiului reflectă cele trei dimensiuni care definesc un Superbrand în conștiința consumatorului, nu doar pe piața din România, ci în toate țările unde sunt dezvoltate programe Superbrands: leadership, încredere, dinamism.

O recunoaștere în premieră în cadrului programului Superbrands este acordată organizațiilor neguvernamentale, cu un impact important la nivelul sectorului privat, prin performanțele înregistrate în a susține dezvoltarea talentelor, aici evidențiindu- se reputata organizație Junior Achievement, care se implică activ în dezvoltarea educației în afaceri  în România, de 25 de ani.

Cartea Superbrands 2017

Lista completă a brandurilor cu statut de Superbrand în România pentru programul curent va fi publicată în cartea Superbrands pentru România, ediția 2017. Referință pentru dezvoltarea culturii de branding în România, Cartea Superbrands este o culegere de modele de succes a 30 dintre cele mai valoroase branduri Business și Consumer din piață. Aceasta va fi lansată în cadrul Galei Superbrands, care va avea loc la începutul anului 2018. Cărțile Superbrands sunt produse în peste 81 de țãri de pe toate continentele și prezintã modele de succes în branding, în susținerea dezvoltării economice și mediului de afaceri de pe patru continente, devenind manuale de referință pentru companii, specialiști în marketing și comunicare, alte audiențe specializate din întreaga lume.

Despre studiul realizat la nivelul consumatorilor în cadrul ediției Consumer Superbrands 2017: Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand a fost obținută în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1,223 de branduri din 52 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei selecții, 653 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.501 de consumatori români, la nivel urban. Rezultatele finale ale cercetării reflectă opțiunile consumatorilor români pentru cele 370 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piața din România.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.