Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IPG Mediabrands lanseaza Cadreon in Danemarca pentru a deservi mai multe piete europene

Noul hub va deservi și piața românească

IPG Mediabrands, divizia de Media a Interpublic Group, a anunțat lansarea în Danemarca a serviciilor Cadreon, de cumpărare programatică, pentru a servi ca hub central pentru țările nordice și piețe europene cheie.

Lansarea face parte din strategia de extindere a serviciului de cumpărare programatică a Cadreon în regiunea europeană, care a fost începută în Marea Britanie în 2011 și a cuprins piețe precum Germania, Olanda, Franța, Belgia și, mai recent, Italia.

Platforma specializată în performanță digitală a Cadreon integrează tehnologia, informația și disponibilul de spațiu publicitar pentru a targeta audiențe în timp real. Operând ca un cumpărător de media independent, Cadreon va colabora cu mai mulți parteneri de tip DSP (demand side platform), atât de pe plan local cât și internațional, maximizând, astfel, atât impactul, cât și eficiența comunicărilor de tip display digital, video online și platforme mobile.

Avantajul competitiv al Cadreon este axat pe livrarea rezultatelor de business ale clientului prin integrarea unică a tehnologiei, informației și a expertizei umane. Misiunea Cadreon de a găsi audiența potrivită la timpul potrivit este dusă mai departe prin tehnologia TotalTag, deținută exclusiv de Mediabrands, care permite colectarea de date și analiza detaliată a audienței optimizând permanent campaniile. Integrarea tuturor capabilităților, realizată corespunzător, permite îmbunătățiri semnificative de performanță pentru clienți.

„Integrarea Cadreon în portofoliul de servicii UM România aduce un aport semnificativ în optimizarea campaniilor digitale ale clienților noștri, accesând astfel limitele de eficiență ale internetului. Demersul continuă astfel efortul nostru de integrare a tehnologiei de vârf în toate punctele relevante ale procesului de planificare și implementare media. Este un fel de abordare 3.0 a optimizării, un pas în viitor și o etapă extrem de interesantă pentru noi”, spune Mihai Trandafir, Managing Director UM România.

“De la introducerea Cadreon în Europa acum doi ani, sute de clienți au beneficiat de avantajul competitiv al serviciilor noastre și de contribuția clară la rezultatele campaniilor. Odată cu lansarea noului hub în Danemarca, ne întărim resursele și oferim serviciile pentru un grup și mai mare de piețe europene, cum ar fi țările nordice, Europa Centrală și de Est și regiunea MENA (Orientul Mijlociu și Africa de Nord)”, a spus Gilad Coppersmith, Director al Mediabrands Audience Platform pentru piețele internaționale.

Cadreon este unul dintre cele mai importante servicii specializate oferite de Mediabrands Audience Platform. Celelalte includ compania specializată în optimizare Search Reprise Media, compania specializată pe social media Spring Creek și compania specializată în comunicare în rețele mobile Ansible.

Angajamentul de a consolida Cadreon vine într-un moment în care Magna Global, compania specializată pe strategie de optimizare a investițiilor a IPG Mediabrands, a plasat cumpărarea programatică între cele mai importante tendințe care vor afecta publicitatea digitală în 2013. Raportul sugerează că tranzacțiile programatice vor continua să crească, cu o pondere tot mai mare a veniturilor din publicitatea de tip display.

UM Romania, divizie a rețelei internaționale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agenții de media din România din punct de vedere al cifrei de afaceri și oferă un spectru complet de servicii media, cu soluții strategice și creative, personalizate şi complexe, ce i-au adus cea mai mare recunoaștere a unei agenții românești la Cannes și Effie. În România, clienții agenției acoperă cele mai importante categorii de advertiseri; printre aceștia se numără: Coca-Cola, Vodafone, Metro-Real, Kandia Dulce, MasterCard, Dedeman, Caroli, GoodYear, Brown-Forman, Banca Românească. Agenția UM face parte din grupul de comunicare McCann WorldGroup România.

Bucuresti, 31.07.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.