Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ionut Budisteanu si Raul Oaida, doi dintre cei mai de succes tineri inventatori romani, la volanul

unei noi aplicatii pentru elevi

Ionuț Budişteanu (21 de ani), câștigătorul marelui premiu Gordon E. Moore al concursului “Intel International Science and Engineering Fair” și Raul Oaida (20 de ani), co-inventatorul primei mașini construite din piese LEGO® care funcționează cu aer comprimat, susțin educația în rândulor celor mici și oferă acestora posibilitatea de a alege cu ce masină intră în Cursa spre succes: maşina fără şofer, inventată de Ionuț, sau maşina din piese LEGO® a lui Raul.

“Cursa spre succes”, este o aplicație online pentru elevi, dar care vine și în întâmpinarea părinților acum la început de nou școlar. Aplicația face parte din campania “Pregătește-te de școală” ce promovează catalogul METRO Cash&Carry cu articole pentru preșcolari, școlari, liceeni, cadouri și idei de gustări.

Odată ce și-au ales unul dintre cele două mijloace neconvenționale de transport, userii trebuie să conducă mașina cu viteză pe un drum pe care apar bonusuri, dar și obstacole, și să termine cursa cu brio. Trei dintre cei care ajung la linia de finish vor câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre premiile METRO: o tabletă, un ghiozdan pentru şcoală, o rachetă din piese LEGO sau un logo creat de Ionuț.

Aplicația este dezvoltată de agenția de comunicare digitală Kinecto pentru clientul METRO Cash&Carry.

“Într-o perioadă în care promovabilitatea examenului de bacalaureat este atât de scăzută, ce motivație le mai putem oferi elevilor să învețe bine? Le arătăm cât de departe au ajuns alții ca ei: Raul și Ionut sunt dovada ca școala e cool, ca poți face lucruri extraordinare și cât ești elev. Daca înveți cu placere, poți să ajungi ca ei: de aceea METRO iți ofera și modele, și cele mai bune rechizite” declară Denisa Armașu, Senior Copywriter.

“Ideea aplicației mi-a plăcut de la început pentru că e simplă, memorabilă, promovează tineri originali cu idei remarcabile, le oferă modele copiilor și vorbește despre învățătură dintr-o perspectivă amuzantă. Le amintește copiilor isteți că e important să învețe și să viseze, să își dorească lucruri aparent imposibile. Sper ca în viitor să auzim despre mulți alți tineri cu idei năstrușnice aduse la realitate”, declară Ioana Nicolae, Online Marketing Coordinator METRO Cash&Carry.

Tu cum te descurci in fața obstacolelor? //bit.ly/Cursa-spre-succes

Bucuresti, 18.09.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.