Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Invitații speciali ai evenimentului SMART MARKETING

BusinessMark SMART MARKETING

Fostul director de brand al Ferrari și AC Milan – JAAP KALMA, împreună cu Global Marketing Speaker și Columnist la The Drum- SAMUEL SCOTT vor fi invitații speciali ai evenimentului SMART MARKETING

Ce apreciază cel mai mult consumatorii la un brand? Cum se raportează aceștia la nivel personal față de un brand și ce pot face specialiștii în marketing pentru a le câștiga atenția, implicarea, loialitatea?

BusinessMark SMART MARKETING

În cadrul celei de a 4-a ediții a evenimentului SMART MARKETING, creat de BusinessMark, vei regăsi atât personalități puternice și abordări unice orientate către valori, angajament, responsabilitate, cât și modalități de creare a unor branduri puternice, ”true to themselves”. Când se vor întâmpla toate acestea? Pe 11 octombrie 2018, la Hotel Radisson Blu din București.

Programul evenimentului va fi împărțit în două sesiuni, urmate de un seminar susținut de unul dintre invitații speciali ai evenimentului: JAAP KALMA – Expert advisor, Ex-Chief Commercial Officer – AC MILAN, Ex-Global Brand Director – FERRARI. Jaap ne va împărtăși din know-how-ul său și ne va conduce într-o călătorie instructivă, pentru a înțelege efortul imens de care este nevoie în realitate pentru a construi și gestiona un super brand.

Cel de-al doilea keynote speaker, SAMUEL SCOTT – Global Marketing Speaker, Columnist – THE DRUM ne va împărtăși din experiența sa de jurnalist, consultant și director de marketing în industria high-tech. Cunoștințele sale vaste din acest domeniu îți vor oferi oportunitatea de a aduce o plus-valoare organizației în care activezi, într-un mod diferit decât ai făcut-o până acum.

Speakerii evenimentului vor fi:

  • GABRIEL EREMIA, Digital Marketing Manager – Arctic, Beko, Grunding;
  • IULIA NICULAE, Marketing Manager – Federaţia Română de Fotbal;
  • IONUŢ BELET, Brand Manager Nike&Converse – FF Group;
  • ANCA CĂLUGĂRIŢOIU, Brand Manager Ursus – Ursus Breweries;
  • OANA PASCU, Owner – Complice 4Joy;
  • MIHNEA GHILDUȘ, Ph.D product designer, founder of Dizainar.ro, Creative Director – DZNR Studio;
  • CODRIN ALEXIANU, Public Relations Manager – Merlin’s Beverages.
  • Seminar special guest: JAAP KALMA – Expert advisor; Ex-Chief Commercial Officer – AC MILAN; Ex-Global Brand Director, – FERRARI;
  • Special guest: SAMUEL SCOTT – Global Marketing Speaker, Columnist – THE DRUM.

Temele abordate de speakeri vor fi orientate către următoarele subiecte:

  • Brand-fueled movements. Branduri inovatoare ce au consolidat schimbări în comportamentul consumatorului;
  • ”See-through” brands. De ce este important ca brandurile de succes să mizeze pe transparență și onestitate în relația cu consumatorii?;
  • Între strategia de branding și activitățile de marketing. Coerența personalității unui brand în ochii consumatorului;
  • From forgettable to memorable. Care este cheia succesului din spatele brandurilor memorabile? Cum au reușit acestea să devină identificabile într-o eră dominată de rapida circulație a informației?
  • Brand identity vs. Brand personality ca elemente esențiale în definirea brandului. Care este „inima” și care este „creierul”?
  • Prove your values fast and decisive. A fi cel mai bun nu este întotdeauna suficient. Tips and tricks pentru evidențierea particularităților în lupta contra competitorilor;
  • Bid farewell to Brand Missions. Tranziția de la brand missions la manifesto. Ce presupune brand manifesto și cum măsurăm impactul acestuia asupra consumatorului?
  • The glitter effect. Importanța autenticității în relația cu consumatorii. Pericolul formelor fără fond în marketing;
  • The burning passion and personality. Cum folosești pasiunea în sprijinul misiunii brandului și riscul calibrării greșite;
  • It’s a question of trust. Choose your vows with value. Promisiunile îndeplinite ca bază a încrederii consumatorilor. De ce este importantă analiza promisiunilor înainte de a fi comunicate către audiență?
  • Choose your fights. Pentru ce militează brandul tău și ce spune acest lucru despre personalitatea sa? Cum influențează acest lucru relația cu consumatorii?

Înscrierea la evenimentul SMART MARKETING se poate face online, pe site-ul BusinessMark, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment (modalitate de înscriere, structură, program, speakeri etc).

SMART MARKETING este dedicat managerilor de brand, PR, marketing, digital, social media, directorilor generali și executivi, reprezentanților comunităților creative, antreprenorilor și este adresat tuturor persoanelor interesate de îmbunătățirea modului de lucru în acest domeniu.

Evenimentul este creat de BusinessMark cu susținerea: Rent for Comfort, Camera de comerț Marea Britanie – România, Camera de Comerț Bilaterale Bulgaria – România, Camera de comerț Olanda-România, Institutul de Marketing, Zelist Monitor.
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.

Parteneri media: AGERPRES, Business24, Ziare.com, Curierul Național, Financial Market, Financiarul.ro, RBE Connect, PR Box, New Money, Transilvania Business, IQ ADS, SMARK, DeBizz, Jurnalul de Afaceri, Portal Management, MarketWatch, Administratie.ro, Global Manager, Gazeta de stiri, Spatiul Construit, PR Wave, FEMEI IN AFACERI, 1asig.ro, Moneybuzz, Revista Bulevard, Monitorul de Făgăraș, Matek, Social Media Romania, InTurda Media, InfoOradea, Ziarul Clujean, Aktual 24, Avocatura.com, Revista Constructiv, Centrul de presa, Finzoom, Manager Express, Truckandvan.ro.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.