Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Intre 07-11 noiembrie 2007, la ROMEXPO

DOUĂ EXPOZIŢII PENTRU UN COMERŢ CIVILIZAT

ROMEXPO organizează, începând din 07 noiembrie, două expoziţii destinate specialiştilor din comerţ: Expoziţia internaţională pentru ambalaje, materiale, maşini şi echipamente specifice – ALL PACK, ediţia a IX-a şi Expoziţia internaţională pentru dotarea magazinelor, prezentarea mărfurilor şi promovarea vânzărilor – PROSHOP, ediţia a VIII-a.

ALL PACK
Ediţia a IX-a a Expoziţiei internaţionale pentru ambalaje, materiale, maşini şi echipamente specifice, se va desfăşura în Pavilioanele 12, 13, 14 şi 15.
Faptul că în industria ambalajelor, tehnicile şi tehnologiile folosite sunt într-o permanentă dezvoltare, ALL PACK va evidenţia că produsele firmelor autohtone pot concura, prin calitate şi design, cu cele realizate de companii din străinătate, care activează de mai multă vreme pe piaţa de profil. ALL PACK reuneşte 200 de expozanţi din 18 ţări Bulgaria, Danemarca, Elveţia, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Japonia, Olanda, Polonia, Republica Cehă, România, Slovacia, Spania, SUA, Turcia, Ucraina şi Ungaria pe o suprafaţă de peste 4.500 de metri pătraţi. Tematica expoziţiei cuprinde: Materiale pentru producerea ambalajelor, Produse pentru ambalat, Maşini şi dispozitive pentru producerea ambalajelor, Maşini şi dispozitive pentru ambalat, Maşini şi dispozitive pentru manipulare, depozitare, Maşini pentru operaţiuni adiacente ambalării.
Ca noutate, consemnăm organizarea standului colectiv Italia – Punto Italia, în Pavilionul 14, de către ICE – Institutul Italian de Comerţ Exterior este o agenţie guvernamentală având ca scop sprijinirea şi promovarea comerţului exterior italian; Biroul ICE de la Bucureşti, care operează în România din 1969, oferă asistenţă firmelor italiene care doresc începerea sau extinderea unei activităţi în România, încurajând contactele de afaceri şi cooperarea industrială cu firme româneşti.

ICE împreună cu CO.EXPORT organizează şi standul Regione Lombardia. CO.EXPORT este un consorţiu italian de firme mici şi mijlocii, care furnizează asistenţă pentru introducerea, dezvoltarea şi consolidarea acestora pe pieţele externe.

În cadrul ALL PACK, ROMEXPO în colaborare cu Asociaţia Patronală a Prelucrătorilor de Mase Plastice – ASPAPLAST va organiza Interplast Expo – Expoziţie internaţională pentru industria de mase plastice. Participă 35 de firme din 5 ţări: Belgia, Germania, Italia, România şi Ungaria. Principalele exponate sunt ambalajele pentru industria alimentară – navete pentru băuturi, ambalaje de unică folosinţă, ambalaje pentru cosmetică şi vopsele, obiecte de uz casnic şi gospodăresc, folii pentru industria de construcţii şi agricultură, produse pentru industria auto etc. Produsele din mase plastice se adresează unui larg domeniu de activitate: auto, produse electromenajere, construcţii, ambalaje pentru industria alimentară, agricultură, mobilă, industrie uşoară.

„Aflată la cea de-a IX-a ediţie, expoziţia ALL PACK îşi propune şi în acest an să ofere pieţei de profil cele mai performante utilaje şi echipamente ce permit realizarea unor ambalaje moderne, într-un raport optim calitate-preţ. “Ambalajul vinde marfa”, nu mai este, de mult, doar o sintagmă folosită de comercianţi, realitatea cofirmând faptul că produsele atractiv ambalate se vând mai bine decât cele care nu se bucură de un asemenea privilegiu. Sperăm ca ofertele expozanţilor să contribuie şi la protejarea mediului, prin identificarea unor soluţii de fabricaţie a ambalajelor ecologice realizate din materiale reciclabile, biodegradabile, conform normelor europene în vigoare.“, a declarat Mariana Dicianu, Director Organizare Târguri şi Expoziţii ROMEXPO.

PROSHOP
Expoziţia internaţională pentru dotarea magazinelor, prezentarea mărfurilor şi promovarea vânzărilor reuneşte 32 de expozanţi din România şi Austria, pe o suprafaţă de 2.600 de metri pătraţi. Expoziţia este amplasată în Pavilionul 2 şi Platforma 2.

PROSHOP este singura manifestare expoziţională cu profil de retail din România. Având în vedere că piaţa dotărilor pentru magazine, prezentarea mărfurilor şi promovarea vânzărilor este în continuă creştere, iar spaţiul de vânzare ocupă un loc central în promovarea vânzărilor, PROSHOP va oferi soluţiile optime de tehnici de promovare, dotări şi echipamente pentru spatiile comerciale. De asemenea, în condiţiile dezvoltării centrelor comerciale de tip occidental, a creşterii numărului de consumatori români si a interesului pentru marcă şi stil, PROSHOP oferă oportunitatea de a prezenta soluţii inovative pentru personalizarea magazinelor şi definirea unui stil inconfundabil.

PROSHOP 2007 este structurat astfel: Mobilier specific pentru comerţ, Sisteme şi materiale de construcţie, Echipament tehnologic şi comercial, Echipament frigorific pentru comerţ, Etichetare şi marcare, Hardware şi software pentru magazine, Comunicaţii, Echipamente climatizare, Sisteme de securitate, Promovarea vânzărilor, Întreţinerea spaţiilor comerciale, Uniforme pentru personal, Transport logistică şi depozitare, Mediul înconjurător al complexelor de magazine, Servicii de reparaţie şi întreţinere.

În cadrul expoziţiei, în data de 08 noiembrie 2007, orele 11,00, la Sala  Sadoveanu, MODERN MEDIA GROUP – editor al revistei VITRINA şi partener media al PROSHOP – organizează simpozionul cu tema "Spaţiul comercial".
„În contextul dezvoltării comerţului de tip supermarket, hypermarket, cash&carry, precum şi în contextul creşterii apetitului şi exigenţei consumatorilor români, PROSHOP acordă specialiştilor oportunitatea de a oferi pieţei cele mai indraznete soluţii pentru personalizarea magazinelor şi definirea unui stil propriu.
Apreciem că nivelul de satisfacţie întrunit la precedenta ediţie, respectiv peste 75% dintre expozanţi şi-au consolidat relaţiile de afaceri cu partenerii tradiţionali, 75% au lansat noi produse şi peste 70% au obţinut informaţii asupra pieţei, se constituie într-un argument solid, ce ne permite să credem că şi PROSHOP 2007 va reprezenta un succes, atât pentru expozanţi, cât şi pentru specialiştii din domeniu.“, a declarat Cătălin Trifu, director Organizare Târguri şi Expoziţii ROMEXPO.

BMP
Dintre serviciile specializate oferite de ROMEXPO participanţilor la manifestarea expoziţională, amintim BURSA DE CONTACTE/ BUSINESS MATCHING POINT, serviciu de facilitare întâlniri de afaceri între expozanţi şi vizitatorii specialişti direct interesaţi de produsele şi serviciile oferite. Serviciul se adresează tuturor firmelor indiferent de dimensiunea sau de domeniul de activitate.
Pentru sprijinirea şi dezvoltarea acestei activităţi am lansat
www.bizmatchingpoint.ro, site dedicat, în special, serviciului Bursa de Contacte/ Business Matching Point. Site-ul cuprinde prezentarea tututor serviciilor cu valoare adăugată oferite clienţilor ROMEXPO; conţine de asemenea şi posibilitatea prezentării online încă înainte de începerea târgului a produselor care vor fi expuse prin înregistrarea în cadrul aplicaţiei creată cu scopul susţinerii activităţii de matchmaking  şi pentru a răspunde solicitărilor tot mai ridicate şi a eficientiza programele de întâlniri prestabilite între expozanţi şi vizitatori. Echipa Business Matching Point vă stă la dispoziţie în timpul manifestărilor expoziţionale în cadrul standurilor BURSA DE CONTACTE din Pavilioanele 2 şi 14.

Utile
Concomitent cu cele două manifestări expoziţionale, ROMEXPO organizează şi INDAGRA – expoziţie internaţională de echipamente şi produse din domeniul agriculturii, zootehniei şi industriei alimentare, ediţia a XII-a.
Programul de vizitare al manifestărilor expoziţionale este zilnic, în perioada 07-10 noiembrie a.c., între orele 10,00 şi 18,00 şi în ultima zi, 11 noiembrie a.c. între orele 10,00 şi 16,00. Biletul de intrare costă 7 lei şi oferă acces la toate manifestările expoziţionale amintite. Mai multe informaţii pot fi găsite pe site-urile www.all-pack.ro, www.proshop.ro şi www.indagra.ro.

Bucuresti, 30.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *